گوناگون

اولادي: در استقلال به من اعتماد نشد

مهرداد اولادي ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: استقلال تيم بسيار بزرگي است و من نمي‌‌خواهم چيزي را توجيه کنم. زماني که به اين تيم آمدم گفتم که مي‌‌خواهم در چشم باشم و جايگاه خود را در تيم ملي‌ دوباره به دست بياورم. من از تيم‌ محلي به استقلال نيامدم و در شرايطي پيراهن اين باشگاه را برتن کردم که در نفت تهران فيکس بازي مي‌‌کردم.

«انتظاراتي که بعد از آمدن به استقلال داشتم برآورده نشد»، وي با بيان اين جمله ادامه داد: در استقلال به من اعتماد نشد و هيچ وقت اين موضوع اتفاق نيفتاد که در دو بازي پياپي در ترکيب ثابت قرار بگيرم. من معتقدم بعضي‌ها غيرمنصفانه نظر مي‌دهند. آنها بايد انصاف را هم در نظر بگيرند. وقتي در ملوان بازي مي‌‌کردم اعتمادبه‌نفس بالايي داشتم و اين موضوع نتيجه مثبتي داشت. البته من به کسي خرده نمي‌گيرم و آمدن به استقلال تصميمي بود که خودم گرفتم.

به نقل از تسنيم، اولادي در پاسخ به اين سؤال که «آيا در مورد نيمکت‌نشيني با امير قلعه‌نويي صحبت نکردي؟»، گفت: خير صحبتي انجام ندادم. بزرگترين مشکل من رابطه با سرمربي تيم است. هيچ وقت در طول تمرين يا بازي با سرمربي تيمم حرف نمي‌زنم و همه چيز در حد سلام و عليک است. باز هم مي‌‌گويم که نمي‌‌خواهم تقصير را گردن فرد خاصي بياندازم ولي اگر به من بيشتر اعتماد مي‌‌شد مطمئناً عملکرد بهتري را به نمايش مي‌‌گذاشتم.

وي که يک سال ديگر با استقلال قرارداد دارد در مورد وضعيتش براي فصل آينده خاطرنشان کرد: فعلاً که هيئت مديره و مديرعامل تازه انتخاب شده است و بايد چند روزي صبر کنم. قرارداد من و استقلال از لحاظ مالي و همچنين مدت قرارداد به صورت توافقي است. فعلاً که چيزي معلوم نيست و نمي‌دانم فصل آينده کجا هستم. با اين حال بايد بگويم که در استقلال دوستان خوبي را پيدا کردم و از هيچکس بدي نديدم.

اولادي در پاسخ به اين پرسش که «فکر نمي‌‌کني انتخاب استقلال اشتباه بود؟»، خاطرنشان کرد: من با اين اميد به استقلال آمدم که جايگاه ثابتي داشته باشم اما اينطور نشد. هيچکس نمي‌‌تواند آينده را پيش‌بيني کند. بزرگترين بازيکنان دنيا هم تصميمات درست يا اشتباه مي‌گيرند و اين موضوع چندان عجيب نيست. من بازيکن کوچکي نبودم که به استقلال آمدم و در اين 12 سال هيچ وقت پيش نيامده بود که در تيمي تبديل به يک بازيکن نيمکت‌نشين شوم.

وي در پايان تأکيد کرد: سال بعد مي‌خواهم در تيمي باشم که به من بازي برسد و اينکه در استقلال مي‌‌مانم يا خير به قسمتم بستگي دارد. وقتي از نفت جدا شدم ماشين زيرپايم را فروختم و 150 ميليون تومان پول رضايت‌نامه‌ام دادم. با استقلال هم يک قرارداد 350 ميليوني امضا کردم و تا اين لحظه فقط 120 ميليون تومان پول گرفته‌ام. با اين وجود برخي افراد در مورد من غيرمنصفانه صحبت مي‌‌کنند که اين موضوع ناراحتم مي‌کند. اي کاش که آنها همه واقعيت‌ها را بدانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا