گوناگون

اولویت سپاه در مبارزه با ماهواره اطلاع رسانی خطرات آن است

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کریمی اول، بعد از ظهر شنبه در شورای اداری استان گلستان، به طرح دجال واره سپاه در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: جنگ امروز دشمن جنگ رو در رو نیست بلکه جنگی پنهان و پیچیده است و مانند جنگ سخت هیچ چیز مشخص نیست.

وی با تاکید بر این که در این جنگ اعتقادات ما مانند معاد، توحید، نبوت، فرهنگ عاشورا و اسلام هدف گرفته شده ، افزود: امروز جنگ فکر و اندیشه است و آن اندیشه که بر باور خود مسلط باشد می تواند خود را نجات دهد.

وی بیان کرد: 165 شبکه ماهواره ای علیه نظام اسلامی تبلیغ می کنند و 6 شبکه هم مستقیم زیر نظر اسرائیل علیه کشور ما فعالیت می کنند، ما باید باور کنیم در جنگ کامل فرهنگی هستیم و تا زمانی که به این باور نرسیم تفکرات و برنامه ریزی ما به این سمت نمی رود.

کریمی اول تصریح کرد: هدف دشمن از این جنگ از بین بردن بنیان های اعتقادی ما است زیرا در این صورت دیگر نیازی به تیر نیست.

وی ادامه داد: بنیان های اعتقادی خانواده از مراکز هدف دشمن است، بعضی خانواده های ما فقط زیر یک سقف زندگی می کنند و هیچ ارتباطی با هم ندارند، از سوی دیگر دشمن وحدت ملی و اقوام را هدف گرفته و با تشکیل شبکه های ماهواره ای هم علیه شیعه و هم علیه سنی تبلیغ می کند.

وی افزود: دشمن دارد هزینه می کند اما اگر پای اعتقاد، ایمان و ولایت بمانیم هرگز ضربه نخواهیم خورد.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان، تمسخر ارزش های دینی، آداب و رسوم و ارزش ها را از برنامه های دشمن در کشور دانست و گفت: سبک زندگی، پوشش اسلامی، دکوراسیون خانه ها و بسیاری از موارد زندگی ما الگو گیری شده از غرب است.

وی تصریح کرد: خیلی از سرقت ها، بی غیرتی ها، خیانت های زناشویی و روابط بی حد و مرز دختر و پسر توسط همین شبکه های ماهواره ای تبلیغ می شود و با همه این ها بسیاری از ما در خواب غفلت هستیم زیرا ماهواره حتی در خانه های خرابه حاشیه شهر هم دیده می شود.

کریمی آگاه سازی جامعه را از هدف های مهم سپاه معرفی کرد و گفت: اعزام اساتید به مراکز آموزشی، آموزش راهکارهای جنگ نرم، توزیع سی دی و بروشور، برگزاری نمایشگاه های دجال واره از برنامه های ما برای آموزش در این رابطه است.

وی اظهار کرد: ما به ازای هر ماهواره ای که توسط فرد تحویل داده شود یک دستگاه دیجیتال می دهیم که در این مسیر نیاز است سایر ارگان ها به دلیل هزینه زیاد همکاری کنند زیاد تا کنون 500 ماهواره سالم جمع آوری شده و حدود دو هزار نفر هم اعلام آمادگی کردند که دستگاه دیجیتال باید برای آن ها خریداری شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا