گوناگون

اولین بازارچه نیکوکاری در گناباد دایر شد

81238896 5825523

حسین صاحبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بازارچه دارای هشت غرفه از تولیدات مددجویان زیرپوشش و عرضه کتاب و محصولات فرهنگی می باشد.

وی اظهار کرد: در ابن بازراچه صنایع دستی، تولید مصالح ساختمان و صنایع غذایی از جمله تولید کیک و کلوچه و پارجه بافی با هدف تشویق دیگر مددجویان و افراد جویای کار عرضه می شود.

وی ادامه داد: طرح اکرام ایتام نیز در این بازارچه اجرا می شود و خیرین می توانند با مراجعه حضوری نسبت به ثبت نام در این زمینه اقدام کنند.

او گفت: دو غرفه هم به مشاوره دینی و خانوادگی اختصاص یافته که شهروندان می توانند به صورت رایگان از خدمات اساتید مجرب در این بازارچه بهره مند شوند.

وی هدف از ایجاد این بازارچه را عرضه محصولات طرح خودکفایی و معرفی فعالیت های کمیته امداد امام خمینی (ره) گناباد عنوان کرد و افزود: عواید و درآمد حاصل از این بازارچه صرف اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان و مددجویان طرح خودکفایی می شود.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گناباد خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال و درآمد پایدار یکی از مهمترین راه های مبارزه با فقر و آسیب های اجتماعی است و این نهاد این امر را در دستور کار خود دارد.

صاحبی افزود: این بازارچه در شبهای ماه مبارک رمضان از ساعت 21 الی 24 در محل بوستان جنب دانشگاه آزاد اسلامی پذیرای شهروندان می باشد.

514 /664



ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا