گوناگون

اولین فستیوال حجم های شنی در گناوه برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مظفری مدیر گروه هنری ایلای و دبیر این فستیوال عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در روزهای پایانی اردیبهشت ماه که ماه تئاتر درایران است تصمیم بر این گرفتیم تا با برپایی فستیوالی فرهنگی در معرفی هرچه بیشتر تئاتر به مردم گام برداریم.

وی افزود : برای این کار تصمیم برآن شد تا با همکاری شهرداری بندر گناوه و اداره فرهنگ وارشاد اسلامی  با استفاده از قابلیت های محیطی بندر گناوه ضمن معرفی جاذبه های گردشگری شهر ارتباط هنر و گردشگری و حفاظت از محیط زیست را به جامعه گوشزد کنیم ضمن اینکه معرفس تئاتر به اقشار مختلف جامعه می تواند به توسعه این هنر کمک کند.

مدیرگروه هنری ایلیا افزود: در این فستیوال بیش از 15 نفر مجسمه سازان شنی بندر گناوه که سابقه شرکت در جشنواره های مختلف را داشته اند را به همکاری دعوتن نموده ایم که بعد از داوری از سه کار برگزیده تقدیر خواهد شد.

مظفری اضافه کرد: در حاشیه این فستیوال از طرف  هنرمندان تاتر شهرستان گناوه و با همکاری  واحد فضای سبز شهرداری بندر گناوه بلوار ساحلی  گناوه نیز درخت کاری خواهد شد.

مظفری ضمن تشکر از مهندس عرب‌زاده شهردار گناوه و محسنی رئیس اداره ارشاد گناوه بخاطر  حمایت از این فستیوال از علاقمند برای بازدید این فستیوال دعوت کرد.

این فستیوال روز جعه 26 اردیبهشت از ساعت 15 تا 19 در ساحل گناوه روبروی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا