گوناگون

اولین نمایشگاه بین المللی صنعت سیمان اصفهان گشایش یافت

81205546 5768371

به گزارش ایرنا، رسول محققیان مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان عصر سه شنبه در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: اولین دوره از نمایشگاه بین المللی صنعت سیمان در حالی کلید می خورد که 150 شرکت کننده داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور فعال دارند.

وی همچنین یادآور شد که 20 درصد شرکت کنندگان این نمایشگاه را شرکت های خارجی و یا دارندگان نمایندگی دیگر کشورها تشکیل می دهد.

وی در بخشی از سخنان خود ظرفیت تولید سیمان کشور را 80 میلیون تن عنوان و تصریح کرد: وجود 70 کارخانه با 240 هزار نفر اشتغالزایی مستقیم در کشور، سبب شده است فعالان این بخش دورنمای گسترده تری را برای این صنعت ترسیم کنند.

محققیان با بیان اینکه فعالان این بخش درصدد افزایش ظرفیت تولید سیمان ایران از 80 به بیش از 110 میلیون تن تا پایان برنامه پنجم توسعه هستند، افزود: در سال 94 میزان صادرات سیمان کشور تا مرز 40 میلیون تن افزایش می یابد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با بیان اینکه سهم استان اصفهان در تولید سیمان حدود 10 درصد است، شرایط موجود را ایده آل ندانست و یادآور شد که موفقیت نسبی در صورت بی توجهی به مولفه های علمی بازار و اقتصاد جهانی مستمر نبوده و رو به زوال خواهد رفت.

وی ادامه داد: نمایشگاه مکانی است که بیش از همه به واقعیت ملموس بازار کسب و کار و سرمایه پذیری نزدیک است.

محققیان گفت: در فضای تخصصیِ بی نظیری که نمایشگاه در سایه همگرایی و هم افزایی در پیش روی مخاطبان خود قرار می دهد، می توان اهداف بلند و متعالی را ترسیم کرد و به سرانجام رساند.

اولین نمایشگاه صنعت سیمان با حضور دبیر اجرایی انجمن صنفی سیمان، دبیر انجمن صنفی صنعت ریختگری، رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، مدیر عامل هلدینگ سیمان فارس و خوزستان عصر سه شنبه در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان گشایش یافت.

این نمایشگاه تا 30 خرداد برای بازدید علاقه مندان دایر است.

7137/ پ/ 607 ** 1597

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا