گوناگون

اوچوآ: پيروزي را با دست خودمان به هلند داديم

مکزيک در حالي که تا دقايق پاياني از هلند پيش بود، در نهايت با دريافت 2 گل اين بازي را باخت تا از جام جهاني بيستم حذف شود.

گيلرمو اوچوآ که يکي از بهترين دروازه‌بانان جام بوده است پس از اين شکست گفت: قبول کردن اين باخت خيلي سخت است اما فوتبال همين است و بايد اين شکست را بپذيريم. خودمان در دقايق پاياني برد را تقديم هلند کرديم به همين خاطر اين شکست براي ما خيلي دردناک است. بايد به فکر پيشرفت در آينده باشيم. ما در اين جام بازي‌هاي خوبي به نمايش گذاشتيم اما بايد بهتر از اين باشيم.

دروازه‌بان تيم ملي مکزيک در ادامه گفت: ما هيچ مشکل رواني برابر هلند نداشتيم. تيم ما در پايان 90 دقيقه توانست قدرت و مسئوليت خودش را نشان دهد. ما برابر حريف کوچکي بازي نمي‌کرديم. هلند تيم کوچکي نيست. مطمئنم که بازيکنان جوان تيم ملي مکزيک در آينده بازي‌هاي بهتري به نمايش خواهند گذاشت. سرهاي ما همه بالاست. از نمايش‌مان در برزيل راضي هستيم. فوتبال همين است. اين شکست‌ها جزئي از بازي فوتبال است.

دروازه‌بان تيم ملي مکزيک در پايان با انتقاد از داور مسابقه گفت: داور در کسب اين نتيجه براي هلند تاثيرگذار بود. نه تنها در اين ديدار، در بقيه ديدارهايمان نيز داورها براي تيم ما قضاوت بدي داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا