گوناگون

ايراندوست:بايد به مربيان‌داخلي فرصت و امکانات‌‌داد

  نصرت ايران دوست در مورد آخرين وضعيت تيم فوتبال ملوان، اظهار کرد: در اين فصل باشگاه کار سختي را داشت، 17 تن از بازيکنان قراردادشان تمام شده بود و تمديد قرارداد آنها کار دشواري بود.

به گزارش ايسنا، او ادامه داد: ما با نفراتي که مدنظر داشتيم صحبت کرديم و با چند تن از آنها نظير مازيار زارع، سيد جلال رافخايي و احمد آهي توافق کرديم. البته راه براي کساني که مي‌خواستند تيم را ترک کنند نيز باز بود و فشاري به آنها نياورديم.

ايراندوست در در مورد تغيير و تحولات در مديريت باشگاه ملوان بندر انزلي نيز، خاطر نشان کرد: من چندان وارد جزئيات اين اتفاقات نشدم. وظيفه اصلي من در بخش فني است و اين تغييرات در فعاليت من خللي ايجاد نکرد.

او در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود در مورد تيم ملي فوتبال ايران نيز، اظهار کرد: خو‌شبختا‌نه کي‌روش به صورت کامل به تيم اشراف دارد و قطعا در جام جهاني بازي‌هاي متفاوت از آنچه را که ديده‌ايم از تيم ملي شاهد خواهيم بود.

سرمربي تيم فوتبال ملوان بندرانزلي با بيان اين که همه بايد در مورد تيم ملي واقع بين باشيم، تصريح کرد: نبايد فراموش کنيم که در جام جهاني با سه تيم قدرتمند همگروه هستيم و با آن که همه ما تيم ملي خود را دوست داريم ، ولي بايد آماده رويايي با اين سه تيم قوي باشيم.

او در مورد صحبت‌هاي مطرح شده درباره تمديد قرارداد کارلوس کي‌روش نيز گفت: همان طور که مربيان غير ايراني وقتي وارد فوتبال ما مي‌شوند مورد حمايت قرار مي‌گيرند و به آنها کمک مي‌شود بايد همين امکانات نيز در اختيار مربيان داخلي هم قرار گيرد.

ايراندوست تصريح کرد: مطمئن باشيد اگر امکانات و فرصت کافي در اختيار مربيان داخلي باشد، مي‌توانند به رشد فوتبال ايران کمک کنند. مربيان ايراين با فوتبال آشنا هستند و بر خلاف آنچه که گفته مي‌شود همه مربيان ايران سنتي نيستند.

او خاطر نشان کرد: ما مربياني را داريم که اتفاقات به روز هستند و مي‌توانند به خوبي تيم ملي را اداره کنند، به شرط اين که امکانات و فرصت کافي در اختيار آنها قرار گيرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا