گوناگون

ايراندوست: عملکرد تيم ملي درخشان بود

  نصرت ايراندوست در مورد وضعيت تيم ملوان گفت: شرايط ما بسيار خوب است و تمرينات خوبي داشته‌ايم. مالک محترم باشگاه آقاي محجوب هم کمال همکاري را براي اردوي خارج از کشور ما در آذربايجان انجام داد و به درخواست کادر فني براي برگزاري اين اردو پاسخ مثبت داد اما به دليل آنکه ما بازيکنان سرباز زيادي از تيم‌هاي پايه جذب کرده‌ايم و آنها مشکل خروجي داشتند ترجيح داديم به جاي اردوي خارجي در کردان کرج و تهران اردو برگزار کنيم.

وي ادامه داد: ملوان سه روز در کردان کرج اردو خواهد زد و سپس سه روز هم در تهران اردو مي‌زنيم زيرا بايد آزمايش‌هاي پزشکي بازيکنان انجام شود. در اين مدت هم احتمالاً با يکي دو تيم بازي تدارکاتي انجام خواهيم داد.

سرمربي ملوان در مورد اينکه ملوان در فصل و انتقالات چگونه عمل کرد، گفت: از جذب بازيکنان راضي هستم، ما بازيکنان جوان و با انگيزه‌اي را جذب کرديم که با همکاري کاپيتان تيم و همچنين رافخايي و يوسف‌زاده و آهي اين بازيکنان جوان را پرورش خواهيم داد و استعدادهاي خوب خود را ارائه مي‌کنند. يارگيري ما هنوز تمام نشده و اگر بازيکن بسيار خوبي را پيدا کنيم جذب خواهيم کرد.

ايراندوست در مورد احتمال حضور مهرداد اولادي در ملوان گفت:‌ مردم انزلي مهرداد اولادي را دوست دارند، او خودش شمالي است و بچه مازندران است و ان‌شالله که با او به توافق برسيم و او هم در ملوان حضور داشته باشد.

سرمربي ملوان در مورد عملکرد تيم ملي در جام جهاني گفت: قبل از اعزام تيم ملي هم گفتم حضور در جام جهاني براي هر کشوري افتخار است و اگر تيم ملي مثل گذشته عمل کند شاهکار کرده‌ايم زيرا در گروه سختي قرار داشتيم. من به احترام اين بازيکنان و مربيان تيم ملي کلاه از سر بر مي‌دارم زيرا عملکرد فوق‌العاده‌اي در جام جهاني داشتند. ما با برنامه در جام جهاني فوتبال بازي کرديم، مربيان خارجي در گذشته مي‌گفتند بازيکنان ايراني تاکتيک‌پذير نيستند اما تيم ملي در جام جهاني نشان داد که بازيکنان شجاع و جنگنده ايران بسيار تاکتيک‌پذير هستند و مردم ايران از درخشش تيم ملي در جام جهاني خوشحال هستند و من روي ماه تک تک آنها را مي‌بوسم.

ايراندوست در مورد اينکه اما تيم ملي فقط يک گل زد و يک امتياز در جام جهاني گرفت، گفت: بله برخي معتقد بودند گروه ما آسان است اما واقعيت اين بود که ما در گروه سختي قرار داشتيم. آرژانتين دو بار قهرمان جهان شده است، بوسني به عنوان تيم اول اروپا به جام جهاني راه پيدا کرده بود و يک تيم هجومي است،‌نيجريه هم در فوتبال آفريقا صاحب عناوين زيادي است به همين دليل مي‌گويم که عملکرد تيم ملي در جام جهاني درخشان بود،‌اگر ما نتايج بدي مي‌گرفتيم مردم ايران سربلند نمي‌شدند. گرفتن يک امتياز از نيجريه و بازي فوق‌العاده مقابل آرژانتين کار بزرگي بود بازيکنان ما در بازي با بوسني هم به خاطر مردم تمام تلاششان را کردند و مي‌خواستند که صعود کنيم. شايد کمي هم بدشانسي آورديم. با اين حال از عملکرد تيم ملي راضي هستم.

سرمربي ملوان در مورد اينکه با ماندن کي‌روش موافق است يا نه، گفت: کي‌روش مربي بسيار بزرگي است من دوست داشتم او در ايران بماند اما آنطور که از رسانه‌ها خواندم ظاهراً دستمزد 20ميليارد توماني خواسته است که اين پول با فوتبال ما همخواني ندارد بنابراين بهتر است که به مربيان خودمان هم اعتماد کنيم و به آنها هم به اندازه کي‌روش فرصت بدهيم. همانطور که در رشته‌هاي ديگر توانستيم با اعتماد به مربيان ايراني جهش پيدا کنيم در فوتبال هم مي‌توانيم چنين اتفاقي را رقم بزنيم.

وي ادامه داد: در وزنه‌برداري مربي خارجي داشتيم اما باقري مربي ايراني توانست ما را در المپيک به سه مدال طلا در وزنه‌برداري برساند. در واليبال هم اگرچه مربيان بزرگي مثل ولاسکو و کواچ آمده‌اند اما ما مربيان خوبي مثل معدني و کارخانه را هم داريم بنابراين بهتر است به مربيان ايراني هم فرصت بدهيم تا شايستگي جوانان ايران را ثابت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا