گوناگون

ایجاد منطقه اقتصادی شرق کشور گامی بزرگ در توسعه گرمسار

نماینده گرمسار و آرادان ایجاد منطقه اقتصادی شرق کشور در گرمسار را گامی بزرگ در توسعه گرمسار دانست و گفت: بیش از 300 هکتار از اراضی حریم جاده قم گرمسار به منطقه ویژه اقتصادی گرمسار اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سمنان، غلامرضا کاتب در جمع تعدادی از موثرین گرمساری، با اشاره به نهایی شدن این طرح، اظهار کرد: پیمانکار اجرایی این منطقه به زودی کار خود را شروع خواهد کرد.

وی با اشاره به وجود راه‌های ارتباطی موثر در شهرستان گرمسار گفت: با استفاده از این فرصت و ارتباط با نقاط مختلف کشور می‌توانیم با افزایش سرمایه‌گذاری ظرفیت‌های بالقوه را شکوفا کنیم.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس اضافه کرد: برای استفاده و بهبود ظرفیت‌های مختلف در شهرستان‌های گرمسار و آرادان نیازمند افزایش سرمایه‌گذاری هستیم.

وی گفت: هر کسی که در مقام تصمیم‌گیری قرار می‌گیرد باید از لحاظ فکری و عقلی مستقل بوده و تحت تاثیر احساسات و وسوسه‌های مادی قرار نگیرند.

وی در ادامه با اشاره به وجود چهره‌های ماندگار بزرگ در شهرستان گفت: وقتی در گرمسار چهره‌های ماندگار و اقشار تحصیل کرده بسیار زیادی داریم قطعا باید به دنبال گرفتن حقوق شهرستان باشیم.

کاتب با تقدیر از تلاش‌های انجام گرفته در این خصوص، تاکید کرد: امروز گرمسار دیگر یک نقطه ناشناخته در کشور نیست.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا