گوناگون

ایرادات طرح توسعه شهر سرعین استخراج شد

رضا زنده دل در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه 130 مورد مغایرت استخراج شده است، تصریح کرد: تاکنون 100 مورد به تائید مشاور طرح جامع مسکن و شهرسازی و دفتر فنی استانداری اردبیل رسیده و 30 مورد در حال تهیه طرح توجیهی است.

وی ابراز امیدواری کرد بر همین اساس 90 درصد مشکلات اراضی شهروندان ساکن حل و فصل شود و در عین حال حق و حقوق شهرداری نیز به شکل بهینه رعایت شود.

شهردار سرعین تهیه نقشه های یک به 500 را بستری برای صدور پروانه الکترونیک دانست و افزود: تحقق این طرح نیز تا پایان امسال در دستور کار قرار گرفته است.

وی معتقد است با پروانه الکترونیک ضمن رسیدن خطا به صفر از تخلفات احتمالی جلوگیری خواهد شد.

زنده دل در خصوص توسعه سرانه فضای سبز به کاشت دو هزار اصله نهال در سطح شهر اشاره کرد و گفت: در عین حال گل کاری ورودی های شهر با هف تلطیف و زیبا سازی فضای شهری بوده است.

وی در عین حال به دیوار کشی، پیاده رو سازی و ایجاد فضای سبز منطقه گردشگری سلامت به ارزش اعتباری 350 میلیون ریال اشاره کرد و افزود: تا پایان سال این پروژه نیز به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار سرعین بخشی از مشکلات این شهر را جمع آوری مناسب و به هنگام زباله برشمرد و تصریح کرد: 100 باکس جمع آوری مکانیزه زباله راه اندازی شده و در سه شیفت اقدام به جمع آوری زباله می کنند.

وی مذاکرات اجرای طرح تفکیک از مبدا زباله را یادآور شد و افزود: در اولین قدم با پخش بروشور و کیسه های زباله فرهنگ سازی خواهد شد.

به گفته زنده دل امسال 50 باکس دیگر نیز در مسیر های فرعی به مجموعه باکس های جمع آوری زباله اضافه خواهد شد.

وی از اقدامات شهرداری در بخش عمرانی را برگزاری 60 میلیارد ریال مناقصه عنوان کرد و گفت: جدول کشی به طول سه هزار متر، مربع پازل 200 متر، 624 تن آسفالت ریزی و تعریض خیابان ها از دیگر اقدامات است.

شهردار سرعین اضافه کرد: احداث کمربندی از میدان طاووس تا میدان قارتال با اعتبار بالغ بر 30 میلیارد ریال تا پایان مهر ماه به اتمام می رسد.

وی همچنین تعمیرات اساسی تپه باستانی آناهیتا را یادآور شد و افزود: این تپه در سال های اخیر به دلیل عدم رسیدگی در حال تخریب بود که به شکل مناسبی بازسازی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا