گوناگون

ایرنا به عنوان رسانه ای مردمی نقشی تاثیر گذار در توسعه مناطق دارد

81239044 5825787

ˈمهدی ناصریˈ روز سه شنبه در دیدار با معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ،افزود: پس از استقرار دفتر نمایندگی ایرنا در تربت حیدریه رد پای این نقش را در حل برخی از مشکلات این منطقه می توان به وضوح مشاهده کرد.

وی اظهار کرد: این رسانه به عنوان زبان گویای نظام، پل ارتباطی بین مردم و مسوولان است و با انعکاس اخبار واقعی در تصمیم گیری های مسوولان راهگشاست.

وی در ادامه به طلب 110 میلیارد ریالی شهرداری تربت حیدریه از ادارات دولتی اشاره کرد و گفت : رسانه ها و از جمله ایرنا می توانند با اطلاع رسانی و ترغیب مسوولان به پرداخت این بدهی ها ، راه توسعه و پیشرفت در شهرهایی مانند تربت حیدریه که فاقد منابع در آمدی پایدار است را هموار کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز در این دیدار گفت: ایرنا همواره در کنار مردم و مسوولان است و تلاش مضاعفی را برای اطلاع رسانی شفاف آغاز کرده است.

ˈحسین رمضانیˈ با قدردانی از مسوولان تربت حیدریه در جهت حمایت از خبرگزاری جمهوری اسلامی و کمک به راه اندازی نمایندگی ایرنا در ساختمانی جدید در این شهر، افزود : به یقین مردم از برکات این حمایت بهره مند خواهند شد.

در این دیدار سید جواد جعفری زوج مدیرکل اخبار استانهای خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز حضور داشت .

2691/659



ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا