گوناگون

بارسلونا از گازهاي سوارز در امان نخواهد بود

به نظر هريستو استويچکوف، لوئيس سوارز در صورت پيوستن به بارسلونا و به پايان رساندن مدت محروميتش، مشکلاتي فراواني خواهد داشت از جمله اينکه قرباني حرکات و تصميمات متفاوت بازيکنان حريف، داوران و رسانه‌هايي خواهد شد که حالا نگاه ديگري به او دارند.

جنجال چندي پيش سوارز در دور آخر بازي‌هاي مرحله گروهي جام جهاني 2014 که طي آن و در بازي تيم‌هاي ملي ايتاليا و اروگوئه شانه جورجو کيه‌ليني، مدافع آتزوري را گاز گرفت سومين باري بود که او اقدام به گاز گرفتن يکي از بازيکنان حريف مي‌کرد و به همين دليل فيفا براي اين بازيکن مجازات سنگين 9 جلسه محروميت از همراهي تيم ملي اروگوئه و چهار ماه محروميت از انجام تمام فعاليت‌هاي مرتبط با فوتبال را در نظر گرفت.

به نظر استويچکوف با در نظر گرفتن اين اتفاقات به صلاح بارسلونا نيست که سوارز را به نيوکمپ بياورد. اسطوره 48 ساله فوتبال بلغارستان که خود به داشتن خلق و خويي تند و پرخاشگري معروف بود، گفت: اين گاز گرفتن‌هاي سوارز مشکل‌ساز خواهد شد به خصوص که او حالا و تا آخر عمرش در کانون توجه قرار خواهد داشت. قطعاً بازي در بارسلونا با توجه به کارهايي که انجام داده است، براي او دردسرساز خواهد شد.

استويچکوف افزود: تمام حريفان، داوران و رسانه‌ها از اين به بعد زندگي را براي سوارز سخت خواهند کرد. او بعد از اين بايد در فضايي ميان تحريک و توجه رسانه‌ها بازي کند که اين باعث ايجاد يک تنش دائمي براي او مي‌شود. بازيکنان حريف سعي خواهند کرد او را تحريک کنند تا بلکه يک حرکت خشن ديگر از اين بازيکن سر بزند و اخراج شود. براي آنها هر روز که سوارز در زمين بازي نباشد تعطيلات است. براي سوارز سخت خواهد بود که چنين چيزي را تحمل کند. داوران هم دنبال آن نخواهند بود که دليل عصبانيت سوارز را پيدا کنند بلکه بر اساس حرکتي که انجام مي‌دهد جريمه‌اش مي‌کنند.

هشدار استويچکوف نسبت به حضور سوارز در بارسلونا در شرايطي است که رسانه‌‌هاي اسپانيا از چندي پيش شروع به انتشار خبري در خصوص توافق سران بارسا و ليورپول براي انتقال مهاجم تيم ملي اروگوئه به نيوکمپ با قراردادي به ارزش 88 ميليون يورو کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا