Mihanpostپیشنهاد سردبیرسینماعکس

بازسازی لوکیشن فیلم های مشهور با مقوا توسط پدر و مادری خلاق + عکس

قبل از توضیح در مورد بازسازی لوکیشن فیلم های مشهور با مقوا توسط پدر و مادری خلاق ، بد نیست بدانید که همه ما برای انجام کارهای روزمره و به ظاهر ساده خود می توانیم خلاقیت و ابتکارهای جالبی را به خرج بدهیم. و از طرفی زندگی امروزی بیشتر افراد به اندازه کافی خسته کننده و کسل کننده هست و انجام چنین کارهایی می تواند تاثیر زیادی روی روحیه و حال ما داشته باشد. درست همانند یک خانواده خلاق که می خواهیم آن ها را به شما معرفی کنیم.

اگر چه بازسازی لوکیشن فیلم های مشهور به نظر خیلی ها بسیار سخت و هزینه بر است اما وقتی که خلاقیت باشد این کار چندان هم سخت و هزینه بر نخواهد بود .

بازسازی صحنه های فیلم های مشهور توسط پدر و مادری خلاق به همراه با کودک دو ساله شان در حالی رنگ واقعیت به خود گرفته است که آن به تازگی از شهر ملبورن به سیدنی رفته و با انجام این کار نگاه همگان را به خود جلب کرده اند.

آن ها با استفاده از کارتون های مقوایی اسباب کشی ، بازسازی لوکیشن فیلم های مشهور را طوری خلاقانه خلق کرده اند که دیدنش جالب و خالی از لطف نیست .

البته این پدر و مادر خلاق همراه با فرزند خردسالشان در کنار این لوکیشن های کارتونی عکس هایی تهیه کرده و آن را در فضای مجازی منتشر کردند و این عامل باعث مشهور شدنشان شد و این کار خلاقانه با استقبال کاربران فضای مجازی نیز مواجه شده و خیلی ها حرکت یاد شده را تحسین برانگیز دانسته اند.

با هم در میهن پست تصاویری از بازسازی لوکیشن فیلم های مشهور با مقوا را تماشا می کنیم 

منبع   boredpanda

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا