گوناگون

بازيکن معمولي فوتبال 800 ميليون مي‌خواهد

حسين خوش نظر درباره آخرين وضعيت باشگاه سايپا، اظهار کرد: پس از اين که مجيد جلالي به عنوان سرمربي سايپا انتخاب شد، تمام سعي‌مان را انجام داديم تا بتوانيم برنامه‌هاي او را اجرايي کنيم. در حال حاضر تيم‌مان را بسته‌ايم و به جرات 95 درصد بازيکناني که آقاي جلالي مي‌خواست را جذب ‌کرده‌ايم.

به نقل از ايسنا، وي در ادامه درباره سختي‌هاي جذب بازيکن در فصل نقل و انتقالات گفت: وقتي با يک بازيکن براي انعقاد قرارداد صحبت مي‌کنيم، 10 نفر با شما تماس مي‌گيرند و خود را مدير برنامه‌هاي آن بازيکن معرفي مي‌کنند، در صورتي که اين گونه رفتارها فقط دلال بازي است. فدراسيون بايد راهکاري بيانديشد و ايجنت‌ها را سازماندهي کند تا مشکلاتي که در حال حاضر در فصل نقل و انتقالات وجود دارد حل شود. چرا ما نمي‌توانيم مثل باشگاه‌هاي اروپايي که ستاره‌هاي دنيا را به راحتي جذب مي‌کنند بازيکن جذب کنيم.

وي در ادامه با انتقاد از قيمت بالاي بازيکنان افزود: الان يک بازيکن معمولي 800 ميليون تومان درخواست مي‌کند، در صورتي که اگر نقل و انتقال بازيکن سر و شکلي داشته باشد، ديگر پول هاي کلان به جيب دلالان و بازيکنان نمي‌رود. يک بازيکن بايد به اندازه مقبول دستمزد دريافت کند، نه اين که وقتي چند بازي فيکس براي تيمش بازي مي‌کند سال بعد درخواست‌هاي ميلياردي بدهد.

سرپرست باشگاه سايپا در ادامه در پاسخ به اين سوال که بودجه امسال باشگاه سايپا چقدر است؟ گفت: امسال بودجه هشت ميلياردي را براي کل تيم در نظر گرفته‌ايم. اين بودجه هم براي جذب بازيکن است و هم براي هزينه در تيم‌هاي پايه است.

وي همچنين با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان نيز گفت: از طرف باشگاه سايپا آغاز اين ماه را به تمام مسلمانان تبريک مي‌گويم. ما تمهيداتي را در نظر گرفته‌ايم تا بازيکناني که روزه‌دار هستند تمرينات کم فشاري را پشت سر بگذارند. کادر فني نيز در اين امر نهايت همکاري را داشته است.

خوش نظر در ادامه در پاسخ به اين سوال که باشگاه سايپا چه اهدافي را در ليگ چهاردهم دنبال مي‌کند؟ گفت: ما تمام تلاشمان را مي‌کنيم تا بتوانيم بهترين نتايج را کسب کنيم و مطمئنا از رتبه هشتمي که در فصل قبل کسب کرديم سعي مي‌کنيم بهتر باشيم.

وي همچنين در پاسخ به انتقاداتي که درباره سن بالاي مهاجمان اين تيم شده بود، گفت: ما در حال حاضر هفت مهاجم داريم که اگر بخواهيم ميانگين سني آنها را بگيريم به 19 سال مي‌رسيد. ما از جذب سيد صالحي و ميداودي قصد داشتيم تجربه را هم به خط فوروارد تيم اضافه کنيم.

خوش نظر در پايان با تبريک پيروزي تيم ملي واليبال برابر لهستان خاطر نشان کرد: از طرف باشگاه سايپا پيروزي‌هاي پي در پي تيم‌هاي ملي را به مردم شريف ايران تبريک مي گويم. اميدوارم تمام ملي‌پوشان در تمامي رشته‌ها با تلاش خود پرچم ايران را در ميادين جهاني به اهتزاز در بياورند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا