گوناگون

بام ایران قطب اصلی قهرمان پروری در رشته قایقرانی

2388958 734

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

عبدالرحمان قاسمی در آیین تجلیل از قهرمانان لیک دسته یک کاناپلوی کشور افزود: استان چهارمحال و بختیاری مهد قهرمان پروری است و با توجه به وجود رودخانه ها در این استان می تواند، قطب مهم قهرمان پروری در رشته قایقرانی باشد .

وی با اشاره به اینکه تیم کاناپلوی استان چهارمحال و بختیاری از سطح مهارت بسیار بالایی برخوردار است و در مسابقات قهرمانی کشور در سه سال اخیر افتخارات زیادی را کسب کرد، تصریح کرد: تیم کاناپلوی استان چهارمحال و بختیاری به مدت زمان چهار سال فعالیت خود را آغاز کرده و در سال نخست شروع فعالیت خود توانست مقام سوم مسابقات قهرمانی کشور را از آن خود کند.

قاسمی گفت: تیم کاناپلوی این استان در مسابقات لیگ دسته یک کشور با غلبه برحریفان خود خوش درخشید و توانست مقام اول را از آن خود کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری حمایت از تیم قایقرانی این استان را خواستار شد و گفت: تیم کاناپلوی استان چهارمحال و بختیاری از پتاسیل بسیار بالایی برخودار است و امیدوار است ورزشکاران کاناپلوی این استان در مسابقات لیگ برتر با اقتدار در لیگ برتر حضور یابد . 

وی گفت: مسعود کنارنگ، مصطفی کنارنگ، حسین احمدی فر، رضابیگی از قایقرانان استان چهارمحال و بختیاری می باشند که به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.

تیم قایقرانی استان چهارمحال و بختیاری به مقام قهرمانی ششمین دوره لیگ دسته یک کانوپولو ایران در بخش مردان دست یافت.

با کسب این قهرمانی، تیم هیات قایقرانی استان چهارمحال و بختیاری جواز حضور در رقابت های لیگ برتر این رشته را کسب کرد./س  

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا