گوناگون

باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سلماس متلاشی شد

81197965 5755305

سرهنگ حسین رمزی عصر روز چهارشنبه در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر سلماس اظهار کرد: با تلاش های پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، در این زمینه دو نفر قاچاقچی و 11 نفر توزیع کننده دستگیر شد و بعد از تشکیل پرونده برای گذر از مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

وی اضافه کرد: 700 گرم انواع مواد مخدر،250 عدد قرص و آمپول های روان گردان از اعضای این باند کشف و ضبط شد.

فرماندار سلماس هم در این جلسه گفت: نگرش دولت در عرصه مبارزه با مصرف مواد مخدر، قرص های روانگردان و پیش سازها رویکردی اجتماعی و فرهنگی است.

مرتضی نظری با اشاره به جدی بودن معضل اعتیاد و اثرات آن در جامعه و خانواده ها افزود: وجود معتادان در جامعه خوشایند نیست و رفع این معضل کار یک دستگاه نیست و همه دستگاهها باید برای کاهش آن کمک کنند.

رئیس شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر سلماس یاد آور شد: استفاده از توانمندی های خیرین یکی از ظرفیت های اجتماعی است که در امر درمان بموقع معتادان کم بضاعت تاثیرگذار است.

وی بخشی از وظایف شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر را ایجاد زمینه مناسب برای اتخاذ راهکارهای فرهنگی و پیشگیری در مقابله با آسیب های ناشی از مواد مخدر و روانگردانها، فراهم کردن زمینه لازم برای حمایت های اجتماعی پس از درمان مبتلایان به مصرف مواد مخدر و خانواده آنان، ایجاد هماهنگی لازم بین دستگاههای اجرایی ذیربط در سطح شهرستان به منظور اجرای موثر قوانین و مقررات با هدف تحقق کامل سیاستهای کلی مبارزه با مواد مخدر بیان کرد.

شهرستان سلماس در شمال آذربایجان غربی و در فاصله 90 کیلومتری مرکز استان واقع است و بیش از 200 هزار نفر جمعیت دارد.

7127/581

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا