گوناگون

باند توزیع سلاح غیر مجاز در شیراز منهدم شد

81205514 5768327

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم سیروس سجادیان عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود:از این باند که از غرب کشور (ارومیه) وارد استان فارس شده بودند سه دستگاه خودرو نیز کشف و ضبط شده و چهار نفر دستگیر شده اند.

وی همچنین از متلاشی شدن دوباند مواد مخدر در محدوده شهرستانهای داراب، لارستان، نی ریز و پاسارگاد فارس طی هفته گذشته خبر داد و افزود: از این باندها 228 کیلوگرم تریاک، 129 کیلو حشیش ، 14 کیلو هروئین بدست آمد.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، تهران، کرمان حوزه فعالیت این دو باند بوده است ادامه داد:از این دو باند 27 نفر با میانگین سنی 25 تا 40 سال دستگیر و 15 دستگاه خودروی آنان توقیف شده است.

سردار سجادیان اضافه کرد:در برخورد با توزیع کنندگان خرد و کلان مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون 622 نفر خرده فروش مواد مخدر و دو هزار و 108 معتاد حاضر در منقل خانه ها را دستگیر کرده ایم .

وی همچنین گفت : با توجه به شکایت های مردمی ،فعالیت یک باند سرقت و زورگیری به نام بانیکوئیس در دریاچه مهارلو در دستور کار قرار گرفت که با انجام کار های اطلاعاتی اعضای این باند شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام مسوول اظهار داشت: اعضای این باند دو نفر مرد و یک زن بودند و از آنها یک قبضه سلاح کلاشینکف ، دو دستگاه موتور سیکلت و یک خودرو پراید نیز کشف شد.

وی ادامه داد: این باند، مسافرین و گردشگرانی را که برای تفریح به کنار دریاچه مهارلو می آمدند را با سلاح تهدید و اموال آنها را به سرقت می بردند.ک/2

7374/ 667

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا