گوناگون

باند خانوادگی سرقت شبانه سیم و کابل برق در مشهد متلاشی شد

81231673 5813353

به گزارش روز چهارشنبه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، فرمانده انتظامی مشهد گفت: اعضای این باند که با سه خودرو پژو 405، پراید و پی.کی اقدام به این سرقت ها می کردند در پی گزارش سرقت های سریالی کابل های برق شهری مشهد در محدوده وکیل آباد ، هاشمی و بلوار هنرستان، شناسایی و حین ارتکاب سرقت دستگیر شدند.

سرهنگ حجت نیک مرام افزود: به منظور شناسایی و دستگیری عامل این سرقت ها تیم های دایره آگاهی کلانتری نجفی مشهد تحقیقات پرونده را آغاز کردند و پلیس با انجام کنترل های نامحسوس پس از چندین شبانه روز تعقیب و مراقبت آنان را دستگیر نمود.

وی گفت: سردسته این باند جوانی 29 ساله است که نقشه سرقت ها را طراحی و با همدستی همسر 27 ساله و پدر و برادرش اجرا می کرد.

وی اظهار کرد : متهمان پس از تشکیل پرونده و انجام بازجویی های اولیه با حضور نماینده شرکت برق برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

گزارش دیگری از این مرکز حاکی است، شش شمش نقره و 50 سکه عتیقه در بازرسی از مسافر یک دستگاه سواری پراید کشف شد.

بر اساس این گزارش روز گذشته ماموران ایستگاه بازرسی شهید عزتی شهرستان تایباد حین کنترل خودروهای عبوری محور تربت جام – فریمان به مسافر یک دستگاه پراید که از تایباد به مقصد مشهد در حرکت بود مشکوک و وی را بازرسی کردند.

در بازرسی بدنی از این مسافر 25 ساله و وسایل همراه وی تعداد 50 سکه نقره دوران قاجاریه و پهلوی و شش شمش نقره به وزن پنج کیلو و 70 گرم کشف کردند.

گزارش دیگری از این مرکز هم از انهدام دو باند تهیه و توزیع شیشه در مشهد خبر داده است.

بر اساس این گزارش، ماموران انتظامی مشهد در پی کسب اخبار از فعالیت زیرزمینی اعضای باند تهیه و توزیع شیشه در غرب مشهد، طی اقدام ضربتی پس از تعقیب و مراقبت های نامحسوس دو جوان 27 و 34 ساله را دستگیر کردند.

در بازرسی های اولیه از این افراد 250 گرم مواد مخدر کشف شد ضمن آنکه تیم های مبارزه با مواد مخدر کلانتری الهیه نیز همزمان و هماهنگ وارد عمل شده و دو متهم دیگر را که در این منطقه اقدام به تهیه و توزیع شیشه می کردند دستگیر نمود.

از این متهمان نیز مقادیری شیشه کشف شد و تحقیقات از اعضای این دو باند ادامه دارد./1

2713 /664

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا