گوناگون

بدنبال دائمی کردن سفر در سبد خانوار هستیم

81209523 5775245

به گزارش ایرنا از روابط عمومی بیمه ایران، مرتضی رحمانی موحد در این خصوص افزود: مذاکره و مطالعات خوبی برای امضای تفاهمنامه همکاری با بیمه ایران، به منظور اجرای همکاری های بیمه ای در حوزه گردشگری داشتیم.

تفاهمنامه همکاری و ارایه خدمات بیمه ای و گردشگری روز شنبه به امضای محمود امرالهی رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی بیمه ایران و مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رسید.

رحمانی موحد با بیان اینکه در حال حاضر سفر به صورت دائم در سبد خانوار مردم قرار ندارد، افزود: در این تفاهمنامه بنا داریم فرصت دائمی کردن سفر در سبد خانوارها را فراهم کنیم و امیدواریم هموطنان نیز از این فرصت بهره برداری مناسب کنند.

وی با بیان این که، امروز فاز اول قرارداد بیمه ای با بیمه ایران امضا شد و در نظر داریم در ادامه این تفاهمنامه طرح بیمه اعتباری سفر را همگانی کنیم اظهار داشت: این تفاهمنامه همکاری تنها به صدور بیمه های اعتباری محدود نمی شود و ما در بحث سرمایه گذاری و گردشگری در حال مذاکره و عقد قرارداد با این شرکت بیمه ای هستیم.

محمود امراللهی رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران نیز در این خصوص گفت: امیدواریم با امضای این تفاهمنامه تعاملات گردشگری و صنعت بیمه بیشتر شود تا مردم با امنیت روانی بیشتری اقدام به سفر کنند.

وی هدف از عقد قرارداد با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را کمک به توسعه این صنعت در کشور عنوان کرد و افزود: معتقدم تبادل تفاهمنامه های همکاری بین صنایع مختلف، شکوفایی صنایع را به دنبال خواهد داشت و از این رو با هدف توسعه گردشگری در کشور با این سازمان تفاهمنامه همکاری مبادله کردیم.

وی افزود: به طور حتم در آینده سطح تعاملات صنعت بیمه کشور و سازمان گردشگری را افزایش خواهیم کرد تا با عث ایجاد رفاه و آرامش بیشتر گردشگران داخلی و خارجی در کشور شود.

امراللهی در خصوص سایر خدماتی که بیمه ایران به صنعت گردشگری در آینده ارائه خواهد کرد نیز گفت: در آینده نه چندان دور بحث سرمایه گذاری در پروژه های گردشگری را در دستور کار داریم و امیدواریم با توسعه تعاملات بین سازمان میراث فرهنگی و بیمه ایران خدمات گردشگری آسان تر در دسترس مردم قرار گیرد.

اقتصام**9141**1594

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا