گوناگون

برای من کسب لالیگا مهمتر از قهرمانی در اروپا بود/ می خواهم جام جهانی را تماشا کنم

به گزارش خبرنگار مهر از لیسبون پرتغال، دیه گو سیمئونه بلافاصله بعد از ورود به کنفرانس خبری با تشویق تمامی رسانه ها روبرو شد. خبرنگار مهر در کنفرانس خبری بعد از بازی خطاب به سرمربی اتلتیکو مادرید گفت: تبریک می گویم، شما بسیار به کسب دومین جام در این فصل نزدیک بودید، آیا در ابتدای فصل تصور می کردید اتلتیکو چنین فصل فوق العاده و رویایی را داشته باشد و علاوه بر کسب قهرمانی لالیگا نایب قهرمانی اروپا را هم کسب کند و تا فینال لیگ قهرمانان جلو برود؟

دیه گو سیمئونه در پاسخ به خبرنگار مهر که گفت: همیشه بیشترین انتظار را از تیمم داشتم و از آنها می خواستم برای کسب بهترین نتایج بجنگند، ما در تمرینات سخت تلاش می کردیم تا در نهایت حاصل آن بهترین باشد. همین اتفاق هم افتاد، ما موفق شدیم لالیگا را به بهترین نحو ممکن فتح کنیم، برای من قهرمانی در لالیگا بسیار مهم بود چرا که قهرمانی در لیگ حاصل کار هر روز و پیروزی در بازی هر هفته است.

سیمئونه در مورد دیدار مقابل رئال مادرید گفت: اگر در مجموع به بازی نگاه کنیم باید بگویم که رئال بهتر از ما بود. آنها ما را در نیمه خودمان نگه داشتند و ما نتوانستیم کاری انجام دهیم. مردم فکر می کنند همیشه پیروزی مهم است اما دیدید که هواداران ما بعد از باخت چگونه ما را تشویق کردند. هواداران ما نباید ناراحت باشند، باید از لحظه لحظه این فصل لذت ببریم چرا که فصل فوق العاده ای برای ما بود و قهرمان لالیگا شدیم.

سیمئونه در مورد تعویض زود هنگام دیه گو کاستا گفت: در مورد بازی دادن کاستا اشتباه کردم چون او مثل بازی های قبل نبود و اصلا آماده نبود. این مسئولیت من بود و سریع هم او را تعویض کردم.

سیمئونه در ادامه افزود: امیدوار بودم پیروز می شدیم و قهرمانی اروپا را هم در این فصل تجربه می کردم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. از هفته آینده کارمان را برای فصل آینده شروع می کنیم، باید ببینیم چه بازیکنانی می روند، چه بازیکنانی را باید خریداری کنیم. بعد از آن می خواهم بنشینم و جام جهانی را تماشا کنم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا