گوناگون

برخی مسئولان جریانات لائیک را هم ظرفیت اجتماعی می‌دانند/ ضد دین را تحمل نمی‌کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله احمد علم الهدی، بعدازظهر سه‌شنبه در آستانه فرارسیدن بیست و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) اظهار کرد: نیروی انتظامی خاکریز اول جبهه دین برای مقابل با تهاجم فرهنگی دشمن است و باید با تمام توان با ناهنجاری‌ها مقابله کرد و به مبارزه پرداخت.

وی ادامه داد: شما فقط یک فرمانده در این عملیات دارید و آن هم حجت امام زمان(عج) است و در این راستا نباید از کس دیگری فرمان بگیرید.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: امروز دشمن جنگ نرم را برای مبارزه با انقلاب اسلامی انتخاب کرده و در این مسیر نیروی انتظامی می تواند در جبهه فرهنگی همانند جبهه‌های مرزبانی و مبارزه با مواد مخدر، دفاع جانانه ای داشته باشد و با توطئه های دشمن مقابله کند.

وی خطاب به نیروی انتظامی بیان کرد: در حقیقت شما جبهه عملیاتی و دفاعی هستید و سایر افراد نقش پشتیبان و نیروهای ذخیره را دارند.

آیت الله علم الهدی عنوان کرد: در هیچ زمانی مانند امروز در نیروی انتظامی نیروهای با تقوا، مؤمن، انقلابی و غیره حضور نداشتند و اکنون هم که دشمن جنگ نرم را انتخاب کرده این بخش باید با تمام توان و قوا به مقابله با توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی بپردازد.

امام جمعه مشهد با تاکید بر اینکه من یک طلبه معمولی نیستم که چیزی از مسائل امنیتی کشور متوجه نشوم، تصریح کرد:بنده رئیس کمیته منطقه 10 تهران بودم و به مسائل امنیتی کشور اشراف کامل دارم و در گذشته، شهربانی وضعیت امروز را نداشت و در حقیقت مسئله نظم و امنیت کشور در دو بخش تقسیم می‌شد از هنگام تأسیس نیروی انتظامی این مسائل و مشکلات برطرف شد.

علم الهدی افزود: من در زمان انقلاب 33 ساله بودم و در تمام جریانات حضور داشتم و یک سروان شهربانی همکاری با من داشت و اعلامیه‌های حضرت امام خمینی(ره) را از من می گرفت و در فرودگاه مهرآباد تهران پخش می‌کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به قیام 15 خرداد تاکید کرد: مردم پشت سر امام خمینی(ره) حرکت می کردند، البته دشمنان تا به دندان مسلح به خصوص آمریکا جنایت‌های خود را داشتند و در این راستا می توان 15 خرداد را نخستین دفاع جانانه مردم دانست و این رویداد دو روز پس از عاشورا رخ داد.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: مردم این جریان را با جریانات کربلا تشبیه کردند اما در نهایت به خاطر حضور مردمی این دشمن تا دندان مسلح از پای در آمد. در هنگامی که انقلاب اسلامی اوج گرفت خیلی‌ها در صحنه حضور داشتند و روزی هم که این انقلاب به پیروزی رسید بسیاری حتی کسانی که در ظاهر مؤمن نبودند برای تصدی پست و مقام آمدند اما منطق امام خمینی(ره) این بود که باید دین حاکم شود و هرچه که غیر دین است براندازی شده و ضد دین را در این مملکت تحمل نمی‌کنیم.

وی این تحمل نکردن را مانند تحمل نکردن آمریکا دانست و گفت: باید با آنها در میدان زور و تزویر جنگید اما متاسفانه برخی مسئولان این جریانات لائیک را هم یک ظرفیت اجتماعی دانسته و این تصور موجب بروز مشکلاتی در جامعه شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا