گوناگون

برنامه‌های اوقات فراغت به مهارت آموزی دانش آموزان منجر شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم ملاحی بعداز ظهر پنجشنبه در دومین جلسه ستاد اوقات فراغت شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری سیریک، به گفته وزیر اموزش و پرورش استناد کرد و گفت: هر دانش اموز یک مهارت بیاموزد و  برنامه های اوقات فراغت منجر به مهارت آموزی در دانش اموزان باشد.

وی با بیان اینکه برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش اموزان، برنامه‌ریزی بر اساس نیازهای شهرستان صورت می‌گیرد گفت: برنامه‌ریزی صورت گرفته برای تابستان امسال، به امر آموزش مهارت فنی به عنوان محور اصلی فعالیتها توجه خاصی شده است.

ملاحی مهارت فن و تولید اشتغال به عنوان یک ضرورت این شهرستان مورد تاکید قرار داد و گفت: برنامه های آموزش مهارت در قالب طرح غنی سازی اوقات فراغت برای دانش آموزان ایجاد خود باوری و آشنایی با بازار کار ایجاد می کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ترتیبی اتخاذ شده که برای هر کدام از کارگاهای آموزشی که بتوانند دانش آموزان را در قالب طرح اوقات فراغت آموزش دهند کمک هزینه ای برای آنها در نظر گرفته شده است.

ملاحی اضافه کرد: از ظرفیتهای هنرستان‌ها و کارودانش‌ها در انجام بهینه اوقات فراغت دانش اموزان استفاده می شود.

وی با تاکید بر کیفیت بخشی کلاسهای اوقات فراغت از سوی دستگاهای اجرایی اعلام کرد: دستگاها به جای موازی کاری بر کیفیت بخشی کلاس‌ها توجه بیشتری داشته باشند.

ملاحی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کلاسهای اوقات فراغت دانش اموزان تنها به کلاس های نقاشی و خطاطی خلاصه نمی‌شود تصریح کرد: همه دستگاها ی مختلف اعم از اعضای ستاد و غیره نیز برنامهای منسجمی در این راستا داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا