گوناگون

برنامه تيم‌ملي در دومين روز حضور در برزيل

 بازيکنان تيم ملي صبح امروز پس از صرف صبحانه در محل هتل سزار پارک، به سمت محل کمپ کورينتيانس حرکت کرده و با وجود حضور اسکورت، حدود 40 دقيقه زمان صرف کردند تا به محل تمرينات خود رسيده و پس از استقرار در محل هتل واقع در کمپ، فعاليت‌هاي خود را آغاز کردند.

هتل کمپ کورينتيانس با در اختيار داشتن حدود 35 اتاق دو تخته و سالن تفريحات و ورزش‌هايي مانند فوتبالدستي، تنيس روي ميز، استخر و سالن بدنسازي بسيار مجهز و زمين‌هاي چمن طبيعي متعدد فوتبال، مکاني مناسب را براي تمرينات بازيکنان تيم ملي به وجود آورده است.

از سوي ديگر حضور کادر مجرب و متخصص تجزيه و تحليل بدني، مربيان بدنسازي، فيزيولوژيست و فيزوتراپ همراه تيم ملي در کنار مرکز آمادگي جسماني، پيشگيري و ترميمي کمپ کورينتيانس اين امکان را به وجود آورده که بازيکنان تيم ملي در صورت احساس کوچک‌ترين علائمي از درد و آسيب‌ديدگي به اين مرکز آمده و ضمن حل مشکلات هر چند کوچک، آمادگي مجدد خود را براي تمرينات تيم ملي به دست آورند.

بر همين اساس بازيکنان تيم ملي صبح امروز و پس از ورود به محل کمپ و اتاق‌هاي محل اقامت خود در هتل کمپ و با هماهنگي کادر فني و پزشکي تيم ملي در بخش‌هاي مختلف حضور يافتند و پس از صرف ناهار به اتاق‌ها رفتند و به استراحت پرداختند.

تمرين بعدازظهر تيم ملي از ساعت 15:15 آغاز خواهد شد و ملي پوشان تا ساعت 18 در کمپ حضور داشته و براي صرف شام و استراحت به هتل سزار پارک خواهند رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا