گوناگون

برنامه عملیاتی دانشگاه علامه برای سند دانشگاه اسلامی تهیه شد/ اجرا از اول مهرماه

حسین سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص برنامه عملیاتی سند دانشگاه اسلامی در دانشگاه علامه طباطبایی گفت: برنامه عملیاتی درباره چگونگی اجرای سند دانشگاه اسلامی درحوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، دانشجوی وفرهنگی در دانشگاه علامه تهیه شده است. 

وی ادامه داد: اکنون درحال هماهنگ کردن این برنامه عملیاتی شده با ستادهای مرتبط در شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت علوم هستیم.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی یادآورشد: دانشگاه علامه به جای اینکه منتظر شود مراجع بالادستی، برنامه عملیاتی تهیه و به دانشگاه ابلاغ کنند، در حد بضاعت خود برنامه ریزی و کاری را آغاز کرده و در تلاش است آن را با مراجع بالادستی هماهنگ کند تا اقداماتی که دراین زمینه صورت می گیرد با همراهی و همکاری و تایید مراکز بالادستی باشد.

دکتر رضا صحرایی – معاون دانشجویی دانشگاه علامه نیز در این خصوص گفت: هدف ما از تدوین برنامه عملیاتی ویژه سند دانشگاهی اسلامی این بود که تمام برنامه‌های دانشگاه را به سمت وسوی سند سوق دهیم.

معاون دانشجویی دانشگاه علامه افزود: در همین راستا برنامه ریزی های لازم صورت گرفت. به عنوان مثال، درحوزه فرهنگی نیمی از بودجه برای اجرای سند دانشگاه اسلامی و نیمی دیگر نیز برای برنامه های ابلاغی وزارت علوم و برنامه های عادی دانشگاه اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه برنامه هایی که تدوین شده همه برپایه سند دانشگاهی اسلامی است افزود: سند دانشگاه اسلامی دانشگاه علامه از اول مهر اجرایی می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا