گوناگون

برگزاری جشنواره مجسمه‌های بازیافتی در منطقه آزاد انزلی

اولین مرحله از جشنواره مجسمه‌های بازیافتی، روز جمعه، 5 مهر با حضور هنرمندان تجسمی استان و همکاری نوجوانان و جوانان دانش‌آموز دبیرستان‌های محدوده منطقه آزاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه گیلان، سید ضیاءالدین شفیعی، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی در این جشنواره اظهار کرد: به کارگیری ظرفیت کامل هنرهای تجسمی با اتکاء به شاخص‌های پژوهشی و آموزشی و تغییر نگرش در فرهنگ مصرف ساکنین محدوده منطقه به خصوص دانش آموزان نوجوان مهمترین هدف سازمان منطقه آزاد انزلی در اجرای این جشنواره است.

وی افزود: ارتقای توجه و حساسیت آنان نسبت به اهمیت تفکیک زباله و بازیافت آن، تسهیل شرایط مشارکت نوجوان برای ارتقای فرهنگ عمومی محیط زیست و اهتمام به اعتلای محیط زیست به عنوان اصلی‌ترین نیاز سلامت فردی و اجتماعی از دلایل برگزاری جشنواره مجسمه‌های بازیافتی در محدوده طرح ساحلی منطقه آزاد انزلی است.

شفیعی افزود: این جشنواره به همت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد انزلی در سه مرحله و با مشارکت هنرمندان، نوجوانان و جوانان محدوده منطقه و گردشگران در روزهای جمعه هر هفته از ساعت 8 صبح تا 20 در نوار ساحلی فاز گردشگری منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا