گوناگون

برگزاری سومین سمینار طراحی اسباب‌بازی و ابزارهای آموزشی

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان، در عین حال این سمینار، برای نخستین بار به صورت بین‌المللی و با حضور بخش فرهنگی سفارت کشورهای فرانسه، ژاپن، ترکیه، هندوستان و افغانستان برگزار می‌شود. 

در این سمینار پژوهش محور، 4 میزگرد تخصصی با حضور پیش‌کسوتان، اساتید، پژوهش‌گران و طراحان اسباب‌بازی در دو روز متوالی از ساعت 8 صبح تا 14 برپا خواهد شد.

بر اساس این خبر، میزگردهای «اسباب‌بازی‌های سنتی در بستر اجتماع، فرهنگ و زندگی» با حضور دکتر علی بلوکباشی، زردشت هوش‌ور، سیداحمد وکیلیان، مجید قادری و بخش فرهنگی سفارت ترکیه و «کارکردهای اسباب‌بازی‌های سنتی، آموزش و پرورش» با حضور دکتر فرخنده مفیدی، دکتر فاطمه قاسم‌زاده، دکتر غلامعلی احمدی، مسعود ناصری و بخش فرهنگی سفارت هندوستان برگزار می‌شود.

هم‌چنین نشست «لزوم نگاه نو به بازی و اسباب‌بازی‌های سنتی» با حضور فریبا کیهانی، لاله دارایی، مصطفی کریمی، دکتر علیرضا عصاره و بخش فرهنگی سفارت فرانسه و «اسباب‌بازی‌های سنتی در روزگار ما، طراحی و تولید اسباب‌بازی سنتی» با حضور مهدی معینی، دکتر بهزاد سلیمانی، امیرحسن سلام‌زاده، جوانشیر بنیاب و بخش فرهنگی سفارت ژاپن، محورهای 2 میزگرد تخصصی دیگر خواهد بود.  
علاقه‌مندان به حضور در اين سمينار می‌توانند برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر با دبیرخانه سمینار با شماره‌های 88852570 – 88852569  تماس بگیرند و یا به پایگاه اطلاع‌رسانی این دبیرخانه به نشانی www.4-baq.ir مراجعه کنند.

گفتنی است سمینار طراحی اسباب‌بازی و ابزارهای آموزشی با همکاري گروه علمي فصل‌نامه چهارباغ در محل مرکز آفرينش‌هاي فرهنگي و هنري کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان، سالن همایش شهید بهنام واقع در خیابان حجاب تهران برپا خواهد شد.

انتهای پیام/ اس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا