گوناگون

برگزاری طرح پله های آسمانی برای دانش آموزان آذرشهری

به گزارش خبرنگار مهر، رضا پوررضا ظهر پنج شنبه در آیین هماهنگی برنامه های اجرایی گفتمان دینی و فرهنگی در آذرشهر با اشاره به اینکه امسال گفتمان های نماز شناسی ویژه نوجوانان و دانش آموزان در این شهرستان برگزار می شود، افزود: لازم است تا با برگزاری برنامه ها و مراسمات فرهنگی و نشاط آور جوانان و نوجوانان را به مسجد و نماز ترغیب و جذب کرد.

وی با تاکید بر ضرورت هماهنگی دستگاه های اجرایی و فرهنگی شهرستان آذرشهر برای برگزاری برنامه های فرهنگی و دینی افزود: طرح گفتمان های نماز شناسی با مشارکت آموزش و پرورش آذرشهر، شورای اقامه نماز و ادارات فرهنگی در سطح مدارس اجرا می شود.

پوررضا همچنین با اشاره به جایگاه نماز در بین جوانان گفت: نماز اولين و آخرين فريضه يک مسلمان بوده و اولين چيزيست که در قيامت از انسان سوال مي شود.

وی افزود: بدون شک در ميان عبادات و مسائل معنوي ، کمتر عبادتي به اندازه نماز از اهميت و ارزش برخوردار است و به اندازه ي آن در دين اسلام تاکيد شده است.

وی همچنین در خصوص برنامه های آینده این ستاد گفت: طرح خانواده مطهر، مسابقه تالیف کتاب نماز، مسابقه نیایش و انجام برنامه های فرهنگی ودینی از دیگر برنامه های سال جاری شورای اقامه نماز شهرستان آذرشهر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا