گوناگون

برگزاری مسابقات کشتی بزرگداشت میلاد امام علی(ع)/ مسابقات فوتسال هفته هلال احمر آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جمعی از کشتی گیران شهرستان شاهین دژ در آستانه میلاد با سعادت حضرت علی(ع) با هدف توسعه و ترویج مرام پهلوانی در این شهرستان کشتی گرفتند.

این مسابقات با شرکت 68 کشتی گیر در رده های سنی نوجوانان و جوانان در خانه کشتی این شهرستان برگزار شد که در نهایت در رده سنی نوجوانان آقایان احسان بیگ‌پور، علیرضا واژگون و پویاخان گنبدی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در رده سنی جوانان صابر ملکیان و رضا الله وردی زاده نیز به ترتیب عنوان های اول و دوم را کسب کردند و عارف نمازی و امین انعام‌زاده نیز به طور مشترک در این رده سنی سوم شدند.

 آغاز رقابت های فوتسال گرامیداشت هفته هلال حاحمر آغاز شد

همزمان با بزرگداشت هفته هلال احمر و صلیب سرخ مسابقات فوتسال گرامیداشت هفته هلال احمر بسیجیان امدادگر در شهرستان شاهین دژ بعد از ظهر یکشنبه آغاز شد.

این مسابقات با شرکت هشت تیم از بسیجیان امدادگر این شهرستان در رده سنی بزرگسالان در سالن ورزشی شهید آذین پور این شهرستان برگزار می شود که در اولین روز از این مسابقات که چهار بازی برگزار شد تیم شهدای امدادگر و تیم تربیت توانستند در برابر حریفان خود به پیروزی برسند.

این مسابقات به همت تربیت بدنی سپاه ناحیه شهرستان شاهین دژ به مدت 5 روز برگزار خواهد شد.

اردوی سه روزه انتخابی تیم کوهنوردی آذربایجان غربی در نقده برگزار شد

این اردو با حضور 25 کوهنورد از شهرهای نقده ،ارومیه، سلماس، خوی، مهاباد، میاندوآب و تکاب به میزبانی شهرستان نقده برگزار شد.

رئیس مدرسه هیمالیا نوردی استان در این خصوص گفت: اردوی سه روزه جهت انتخاب تیم استان به منظور اعزام به برنامه‌های برون مرزی و شبیه‌سازی اردوهای مقطعی تیم ملی است.

حسین قربانی ادامه داد:در این مرحله از اردو کوهنوردان با صعود بر قله بابا حسن از ارتفاعات منطقه اندوخته های تئوری خود را در این ارتفاعات عملیاتی کردند.

وی افزود: مراحل بعدی این اردوی انتخابی در شهرستانهای خوی و تکاب برگزار می شود و در پایان 20 نفر از حاضران در اردو به عنوان تیم منتخب استان برگزیده خواهند شد.

پایان مسابقات فوتسال جام معلم در چالدران

مسابقات فوتسال جام معلم ویژه فرهنگیان بسیجی شهرستان چالدران که به همت کانون بسیج فرهنگیان سپاه چالدران با شرکت شش تیم در قالب 2 گره 3 تیمی در سالن ورزشی شهید زاهد این شهرستان برگزار شد با معرفی تیم های برتر خاتمه یافت.

در پایان این مسابقات تیم های شهید الفی و شهید بیطالی و شهید بهنام به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا