گوناگون

برگزاری 9 محفل قرآني استان بوشهر با تلاوت قاري برجسته مصري

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضي محمديان عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بيان اينكه ماه رمضان، ماه آراستگي و پاك شدن روح جسم انسان از آلودگي ها است، اظهار كرد: در ماه ميهماني خداوند مهربان، بايد همه مومنين از اين فرصت و فريضه الهي و انجام عبادات واجب در مساجد و حسينيه ها و قرائت و ختم قرآن كريم بهترين بهره ها و نمره عالي با معدل بالا كسب كنند.

مديركل اوقاف و امور خيريه استان بوشهر در ادامه افزود: مسير صراط المستقيم الهي، راه رسيدن به رستگاري و عدالت الهي و بهشت جاويدان است.

وي اضافه كرد: امسال به مناسبت ماه رمضان الله، برنامه تلاوت قاريان مصري در محافل انس با قرآن كريم سراسر استان ها از سوي سازمان اوقاف و امورخيريه كشور و با مشاركت دارالقرآن بسيج مستضعفين برنامه ريزي شده است و استان بوشهر به مدت سه روز در بيش از 9 محفل قرآني، ميزبان “محمد شرف الدين” قاري كشور مصر خواهد بود.

برگزاری محافل انس با قرآن در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر

حجت الاسلام محمديان بيان كرد: اين قاري مصري در اولين روز اجرا كه هفدهم رمضان سه شنبه 24 تيرماه در سه محفل قرآني كه در مصلاي جمعه بندر دلوار شهرستان تنگستان، مسجد امام سجاد(ع) روستاي عربي شهرستان دشتي و با همكاري ستاد مرتلين قرآن كريم استان در حسينيه عاشقان ثارالله شهر بوشهر برگزار خواهد شد كه مراسم تلاوت از طريق سيماي استاني پخش زنده مي شود.

وي در ادامه با اشاره به اينكه حجم بالايی از تماس ها و درخواست هاي برای دعوت از قاري مصري و مشاركت در برپايي كرسي هاي تلاوت در نقاط مختلف استان بوشهر داشته ايم، افزود: بر اساس جلسه شوراي مشورتي اداره كل اوقاف و امورخيريه استان بوشهر، براي دومين روز تلاوت محمد شرف الدين در هجدهم ماه رمضان چهارشنبه 25 تيرماه برای برپايي محفل انس با قرآن كريم در مسجد شهيد حر خسروي بندرگناوه، مسجد امام جعفر صادق (ع) شهر سعدآباد دشتستان و مصلاي جمعه شهر برازجان، پيش بيني و برنامه ريزي شده است.

مديركل اوقاف و امورخيريه استان بوشهر عنوان كرد: محفل قرآني و تلاوت قاري مصري در سومين روز اجرا به ترتيب در مسجد النبي(ص) شهرستان دير، مصلاي جمعه بندر كنگان و حسينيه ثارالله سپاه خاتم الانبيا شهر عسلويه، نوزدهم ماه رمضان پنجشنبه 26 تيرماه برگزار مي شود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا