گوناگون

بهترين گزينه براي جانشيني کي‌روش، فرکي است

بهرام افشارزاده در حاشيه مراسم سوم والده وزير ورزش و جوانان در خصوص قانون استفاده از بازيکنان زير 23 سال و افزايش سهميه اين بازيکنان اظهار داشت: اين قانون خوبي است و همه بايد آن را اجرا کنند. بهتر است که همه به قانون احترام بگذارند.

به نقل از تسنيم، وي در خصوص لغو قانون ممنوعيت استفاده از دروازه‌بانان خارجي گفت: دروازه‌بانان نبايد با ساير بازيکنان فرق داشته باشند. اگر يک بازيکن با کيفيت باشد بايد آن را به خدمت گرفت، همان طور که ما يک سنگربان برزيلي استخدام کرديم.

مدير عامل باشگاه استقلال در خصوص احتمال ميزباني ايران در جام ملت‌هاي آسيا گفت: هر رويدادي که باعث شود کشورمان ميزبان مسابقاتي باشد خوب است و اين امر کمک شاياني به ورزش کشور مي‌کند.

افشارزاده در خصوص حضور مربيان خارجي در ايران خاطر نشان کرد: اين موضوع بستگي به بودجه فدراسيون فوتبال دارد که چه مبلغي را در اختيار کميته مربيان قرار مي‌دهد. معمولا حضور مربيان خوب خارجي مي‌تواند به سطح فني فوتبال کشور کمک کند.

وي در پاسخ به اين پرسش که اگر فدراسيون فوتبال با کي‌روش به توافق نرسيد به نظر شما بهترين گزينه داخلي کيست، گفت: فکر مي‌کنم فرکي مربي بسيار خوبي است و عملکرد خوبي داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا