Mihanpostپیشنهاد سردبیرگردشگری

نگاهی به بهترین شهرهای جهان برای خرید

در این مطلب از میهن پست بهترین شهرهای جهان برای خرید که را معرفی خواهیم کرد. در این شهرها مکان هایی برای خرید پیدا میکنید که در هیچ جای دیگری وجود ندارند.

استانبول | ترکیه

از خرید در تور ترکیه نباید گذشت. هر کدام از شهرهای ترکیه مراکز خرید بسیار خوبی دارند که ما در مطالب قبلی به معرفی آنها پرداختیم. در میان شهرهای ترکیه، استانبول حرف اول را می زند و پایتخت خرید ترکیه محسوب می شود. از جمله مراکز خرید خوب این شهر می توان به آک مرکز (Akmerkez)، ایستینیه پارک استانبول (Istinye Park)، مرکز خرید کانیون، مرکز خرید سیتیز (City’s) و مرکز خرید فروم استانبول اشاره کرد.

بهترین شهرهای جهان برای خرید

دبی | امارات

شهر دبی بهترین مرکز خرید خاورمیانه و بهترین مراکز خرید جهان است. هر سال در دبی دو جشنواره بزرگ خرید تابستان و زمستانی برگزار می شود که مشوق خوبی برای شرکت های بزرگ و علاقه‌مندان به خرید می باشد. همان‌طور که می دانید جشنواره خرید دبی در کنار فستیوال خرید استانبول، دو نمونه از بهترین رویدادهای خرید آسیایی هستند. از مارک های معروف در مراکز خرید دبی می توان به چنل (Chanel)، اسکار دل را رنتا (Oscar de la Renta)، لوئیس ویتون (Louis Vuitton) و والنتینو (Valentino) اشاره کرد.

بهترین شهرهای جهان برای خرید

نیویورک | امریکا

اگر به یکی از  بهترین مراکز خرید جهان می‌گردید، شهر نیویورک بهترین گزینه برای شما خواهد بود. مارک ها و برندهای معروف دنیا مانند زارا (Zara)، اچ اند ام (H&M)، چنل (Chanel) در بیشتر مراکز خرید نیویورک شعبه دارند. مرکز خرید برگدرف گودمن، مرکز خرید ساکس، فروشگاه هِنری بندل (Henri Bendel)، فروشگاه بارنیز و مرکز خرید بلومینگ دیل (Bloomingdales) از معروف ترین مراکز خرید نیویورک هستند.

بهترین شهرهای جهان برای خرید

شیکاگو |امریکا

یکی دیگر از مقاصد خرید خوب در امریکا و بهترین مراکز خرید جهان شهر شیکاگو است که جزو مقاصد توریستی این کشور نیز به شمار می رود. مرکز خرید گورنی میلز (Gurnee Mills)، خیابان نورث بریدج شیکاگو (North Bridge)، مرکز خرید آدیسون مال (Addison Mall)، مرکز خرید نیو سیتی (NEWCITY) از جمله معروف ترین مراکز خرید شیکاگو هستند. اگر مُد و طراحی لباس علاقه دارید، کافیست به خیابان ویکر پارک (Wicker Park) شیکاگو سر بزنید. این خیابان خانه طراحان مُد در حوزه لباس و پوشاک می باشد و فروشگاه های بسیار زیبایی در آن فعالیت می کنند.

بهترین شهرهای جهان برای خرید

مادرید | اسپانیا

شهر مادرید از بهترین شهرهای جهان برای خرید پایتخت فعال کشور اسپانیا است که جزو ده مقصد خوب دنیا برای خرید قرار دارد. در شهر مادرید بازارها، اوت لت و مراکز خرید متعددی وجود دارد. جالب است بدانید که به طور معمول در روزهای آخر سال و یا نزدیک به مناسبت های خاص، بسیاری از برندهای معروف اجناس خود را با قیمت بسیار پایین در این بازارها به فروش می رسانند؛ به همین دلیل خریداران فراوانی منتظر رسیدن این ایام هستند تا کالای مورد نظرشان را با قیمت عالی بخرند. پنج منطقه‌ی خرید در مادرید به نام‌های سالامانکا (Salamanca)، مرکز شهر مادرید، چواِکا (Chueca)، پرینکسا (Princesa) و کوارترو کامینوس یا منطقه کامینوس (Cuatro Caminos) بهترین گزینه برای خرید در شهر مادرید هستند.

بهترین شهرهای جهان برای خرید

هنگ کنگ | چین

دو خیابان لین کرافورد (Lane Crawford) و خیابان اسکوئر از مهم ترین مراکز خرید یا خرده فروشی در شهر هنگ گنگ هستند. در این دو منطقه مشهورترین عرضه‌کنندگان لباس های زنانه و مردانه با قیمت مناسب فعالیت می کنند. البته از آنجا که هنگ کنگ از شهرهای مهم اقتصادی و تجاری جهان محسوب می شود، مراکز خرید و بازارهای متعددی دارد. از دیگر مراکز خرید هنگ کنگ می توان به لند مارک، هاربر سیتی (Harbor city)، پاسفیک پالاس (Pacific Palace) و مرکز خرید آی.اف.سی اشاره کرد.

بهترین شهرهای جهان برای خرید

توکیو | ژاپن

شهر توکیو از بهترین شهرهای جهان برای خرید در کنار شهرهای کیوتو، اوساکا و ناگویا جز مهمترین مراکز اقتصادی و تجاری کشور ژاپن محسوب می شوند. از نظر گردشگرانی که به توکیو سفر می کنند، بازارها و مراکز خرید این شهر به تنهایی جاذبه گردشگری هستند. شما می توانید در سفر به توکیو انواع سوغاتی های معروف آن مانند کیمونو، بادبزن، صندل های چوبی و انواع دستبافت های حصیری را تهیه کنید. مراکز خرید در خیابان گینزا (Ginza)، مرکز خرید آساکوسا (Asakusa)، خیابان کاگورازاکا (Kagurazaka)، مرکز خرید روپونگی (Roppongi) از معروف ترین مناطق خرید در توکیو هستند.

بهترین شهرهای جهان برای خرید

پاریس | فرانسه

شهر پاریس از بهترین شهرهای جهان برای خرید را می توان بهترین و معروف ترین مراکز خرید در کل اروپا و یا حتی دنیا دانست. به طور حتم نام خیابان شانزه لیزه پاریس (Champs-Elysées) را شنیده اید! این خیابان معروف بهترین مکان برای علاقه‌مندان به خرید و ویترین‌گردی در سراسر دنیا می باشد. برندهایی مانند چَنل، هِرمس (Hermès)، لوئیس ویتونی و سایر مارک های معروف دنیا در این خیابان شعبه دارند. خوب است بدانید که بیشتری شهرت خیابان شانزه لیزه مربوط به برندهای فعال در حوزه لوازم آرایشی است. این برندها با نزدیک شدن به سال نوی میلادی تخفیف های باورنکردنی را به کلیه لوازم آرایشی ارائه می کنند.

بهترین شهرهای جهان برای خرید

فلورانس | ایتالیا

نوبتی هم که باشد نوبت به شهر زیبای فلورانس ایتالیا از بهترین شهرهای جهان برای خرید می رسد. در این شهر می توانید انواع صنایع دستی، جواهرات زیبا، ادکلن، عطر و جواهرات دست ساز معروف دنیا را پیدا کنید. ما پیشنهاد می کنیم در سفر به شهر فلورانس از فروشگاه عطرسازی سانتا ماریا نوولا (Santa Maria Novella Perfumery) دیدن کنید. این فروشگاه قدیمی به تنهایی یک مرکز خرید و موزه هنری می باشد که ارزش حداقل یک بار دیدن را دارد.

بهترین شهرهای جهان برای خرید

سنگاپور

خیلی راحت غذا بخورید و تا می توانید خرید کنید! این جمله مُعرف خوبی برای گردشگران در تور سنگاپور است. سنگاپور از بهترین شهرهای جهان برای خرید جزو کشورهای ضعیف آسیایی محسوب می شود که بیشتر درآمد اقتصادی خود از طریق تجارت کالاهای آسیایی به اروپا و برعکس بدست می آورد. از میان بازارها و مراکز خرید سنگاپور، برخی از شهرت بیشتری برخوردار هستند. برای نمونه، خیابان معروف حاجیل لین (Haji Lane) و خیابان Tiong Bahru که بیشتر فروشندگان آن را عرب ها هستند، می توانند برای شروع خرید در سنگاپور گزینه خوبی باشد. از جمله مراکز خرید در سنگاپور می توان به آیون اورکاد (ION Orchard)، ویوو سیتی (VivoCity)، پاراگون (Paragon)، نایت بریج (Knightsbridge) اشاره داشت.

بهترین شهرهای جهان برای خرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا