Mihanpostپیشنهاد سردبیرگوناگون

بهترین فیلم های اکشن سال 2019

بهترین فیلم های اکشن سال 2019 را در این مطلب از میهن پست به شما کاربران عزیز معرفی خواهیم کرد. ژانر اکشن یکی از محبوب ترین ژانرهای سینمایی است که نباید از بهترین فیلم ها در این ژانر گذشت. در ادامه با ما همراه شوید.

جان ویک ۳ (John Wick 3)

چطور ممکن است “جان ویک” در لیست بهترین فیلم های اکشن سال 2019  قرار نگیرد؟ شخصیت اکشن “کیانو ریوز” بار دیگر بازمی گردد و با تقلای خود بهترین اثر ممکن را خلق می‌کند.

بهترین فیلم های اکشن سال 2019

او با تلاش برای انتقام از سانتینو، عضوهای تیبل کانتیننتال، یک قهرمان جذاب را نشان می‌دهد. او پس از اخراج از گروه در حالی که مجروح شده در منهتن پناه می‌گیرد. با تمام شدن مهلت او، ساعت زندگی‌اش به صدا درآمده و باید خودش با قاتلان مرگبار مبارزه کند.

استوبر (Stuber)

یکی از بهترین فیلم های اکشن سال 2019 استوبراست. به شهرت رسیدن “کمیل نانجیانی” تبعاتی هم داشت. او پیش از ساخت “سیلیکون ولی” (Silicon Valley) در تلویزیون و “بیمار بزرگ” (The Big Sick) در هالیوود، حدود یک دهه و نیم در گمناهی به سر می‌برد.

بهترین فیلم های اکشن سال 2019

ترکیب اکشن و کمدی در این فیلم موفق بوده است. نویسندگی طنز و کارگردانی موفق فیلم آن را به یکی از دیدنی‌ترین آثار سینما تبدیل می‌کند.

انتقام‌جویان: پایان بازی (Avengers: End Game)

انتقام جویان یکی از بهترین فیلم های اکشن سال 2019 مورد انتظارترین فیلم قرن که پایانی بر گروهی از ابرقهرمان‌ها که بیش از یک دهه توجه طرفداران را به خود جلب کردند، محسوب می‌شود. این فیلم ما را به داستان حماسی تانوس وارد می‌کند که ترکیبی از صحنه‌های شاد و غم‌انگیز محسوب می‌شود.

بهترین فیلم های اکشن سال 2019

سری پایانی این چندگانه بر عهده برادران روسو بود که در گذشته هم کارگردانی فیلم‌های مارول را برعهده داشتند. داستان منسجم آنها صحنه‌های دیدنی خلق می‌کند که پرسپکتیو زیبایی داشته و یک فیلم ابرقهرمانی چندلایه خلق می‌شود.

مرد عنکبوتی: دور از خانه (Spider-Man: Far From Home)

سری‌های مختلف مرد عنکبوتی یکی از بهترین فیلم های اکشن سال 2019  به خاطر شهرت شخصیت اصلی‌اش همیشه دیدنی است. زیرا نه تنها در میان ابرقهرمان‌ها جایگاه خودش را یافته، بلکه به زمره انتقام‌جویان نیز وارد شده است.

بهترین فیلم های اکشن سال 2019

جذابیت پسرانه “تام هالند” و طنز شخصیت او مخاطب را جذب می‌کند. این فیلم هم نظر مخاطبین را جلب کرده است. بدون شک این فیلم یکی از بهترین اقتباس‌های مرد عنکبوتی از کتاب‌های کمیک است و توانسته جلب توجه کند.

سرزمین زامبی‌ها: شلیک نهایی (Zombieland: Double Tap)

در سرزمین زامبی‌ها: شلیک نهایی یکی از بهترین فیلم های اکشن سال 2019  شخصیت‌های مختلفی وجود دارند. پس از نسخه موفق و ماندگار اولیه، نسخه دوم ماجراجویی را به شمال و زامبی‌های خونین آنجا می‌برد.

بهترین فیلم های اکشن سال 2019

بازیگران اولیه به نقش‌های خود بازگشته و عناصر اضافه شده نیز به فیلم کمک می‌کنند. به طور کلی فیلم خنده دار بوده و صحنه‌های اکشن نیز آن را دیدنی‌تر می‌کند.

آلیتا: فرشته جنگ (Alita: Battle Angel)

شهر آهن دنیای پادآرمان شهری آینده را نشان می‌دهد که افراد مقتدر و مستبد کنترل آن را برعهده گرفتند. جهان فیلم، ترکیب شدن ماشین‌ها، انسان‌ها و بیگانه‌ها به خلق سایبربورگ آلیتا منجر می‌شود که خودش حافظه‌ای ندارد.

بهترین فیلم های اکشن سال 2019 2

او برای کشف حقیقتی درباره خود، چیزهایی درباره گذشته‌اش دانسته که باعث می‌شود به اخلاقیات شک کند. این فیلم از یک مانگای ژاپنی به همین نام از “ِیوکیتو کیشیرو” اقتباس شده است.

تعقیب سرد (Cold Pursuit)

نباید با شخصیت‌های “لیام نیسون” سروکله زد. زیرا شخصیت‌هایش همیشه در ظاهر آرام و در باطن آشوبگر هستند. “تعقیب سرد” نیز چنین شخصیتی دارد: نلز کاکسمن و با وجود آن تراژدی و اکشن و را ادغام می‌کند.

بهترین فیلم های اکشن سال 2019

زندگی ایده‌آل او به‌ عنوان یک برف روب در بهار کلرادو، پس از مرگ پسرش بر اثر مصرف مواد مخدر، متوقف می‌شود. نلز پس از مدتی متوجه می‌شود پسرش توسط ارباب دنیای مواد مخدر، واکینگز، کشته شده است. نلز انتقام جو تصمیم می‌گیرد خودش انتقام مرگ پسرش را بگیرد و بنابراین داستان انتقام شکل می‌گیرد.

سریع و خشمگین تقدیم می‌کند: هابز و شاو (Fast and Furious Presents: Hobbs & Shaw)

یک مأمور آدم‌کش ام آی ۶، تنها ویروس انسانی موجود به نام سی تی-۱۷ را مصرف می‌کند، این ویروس یک سلاح کامیپوتری بود که “دانه برف” نام داشت. هابز، خدمتکار سیستم پشتیبانی توسط سیا استخدام می‌شود تا با مأمور مخصوص شاو در لندن کار کند.

بهترین فیلم های اکشن سال 2019

این دو برخلاف تفاوت‌ها و نفرتشان باید باهم کار کنند و ویروسی که دنیا را نجات می‌دهد، پیدا کنند. در مسیر آنها یک مأمور مخفی سابق به نام بریکستون وجود دارد که ابر انسانی به نام ایتئون بوده و هیچ چیز نمی‌تواند او را متوقف کند.

کاپیتان مارول (Captain Marvel)

داستان فیلم کاپیتان مارول یکی از بهترین فیلم های اکشن سال 2019  درباره تبدیل شدن دنورز به کاپیتان مارول و جستجو در حافظه او برای شناخت مردم اطرافش است. فرمول مارول که پیش از این هم مؤثر بود، هنوز هم تأثیر خود را گذاشته و آن را دیدنی می‌کند.

بهترین فیلم های اکشن سال 2019

سایه (Shadow)

یکی از بهترین صحنه‌های فیلم رویارویی مادام و سایه است. دوربین ژانگ مانند قلم موی یک نقاش تصویری تاریک و خاموش را نشان می‌دهد که نمایانگر دشمنی میان قلمروهای رقیب است.

بهترین فیلم های اکشن سال 2019

چائو و سان لی بهترین اجراهای امسال را ارائه داده و نه تنها حسی بلکه جسورانه هستند. اوج داستان به پایان دیدنی ختم شده و یک درام خیره کننده و تعریف کننده خلق می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا