Mihanpostپیشنهاد سردبیرگوناگون

بهترین فیلم های سینمایی سال 2020 که حتما باید ببینید (بخش اول)

بهترین فیلم های سینمایی سال 2020 را در این مقاله از میهن پست به شما کاربران عزیز معرفی خواهیم کرد. فیلم هایی که امسال نباید آنها را از دست دهید. در ادامه با ما همراه شوید.

سرانجام سال ۲۰۱۹ به پایان رسید که در طول آن شاهد خداحافظی‌ها با مجموعه‌ها و شخصیت‌های محبوب تا بازگشت کارگردانان سرشناس بودیم و در طول سال صد البته افرادی نیز بودند که توانستند ما را غافلگیر کنند. حال مدتی می‌شود که سال ۲۰۲۰ و فیلم‌های جدیدش کار خود را آغاز کرده‌اند که طی این مدت شاهد اکران آثار متعددی بودیم و کم کم وارد روزهایی می‌شویم که فیلم‌های بزرگ‌تر و مهم‌تری روی پرده‌های سینما خواهند رفت. مثل سال‌های گذشته شاهد اکران فیلم‌های زیادی هستیم که هدف آن تنها گیشه است و در بین این فیلم‌ها می‌توان آثار لایو اکشن، بازسازی‌های جدید و فیلم‌های ابرقهرمانی جدید مشاهده کرد و درکنار آن فیلم های ترسناک جدیدی نیز قرار است اکران شوند که شاید بازگشت دو مجموعه محبوب سال‌های اخیر و یک مجموعه کلاسیک هستیم. در طول سال ۲۰۲۰ شاهد بازگشت انیمیشن‌های اورجینال پیکسار و استودیوی انیمیشن‌سازی والت دیزنی نیز هستیم که درکنار آن مینیون‌ها و گرو نیز قرار است با یک ماجراجویی جدید بازگردند و دریم ورکس نیز قرار است با دنباله انیمیشن The Croods بار دیگر داستان خانواده انسان‌های غارنشین را به تصویر بکشد.

صد البته در طول سال ۲۰۲۰ قرار است آثاری نیز منتشر شوند که هدف آن‌ها صرفا تجاری و فتح گیشه نبوده و به‌دنبال حضور در فصل جوایز هستند که در بین آن‌ها نام‌های بزرگی مثل ریدلی اسکات و دیوید فینچر نیز دیده می‌شود. درکنار آن دنی ویلنوو بار دیگر شانس خود را با ریبوت فیلم Dune امتحان کرده تا ایندفعه ثابت کند که می‌تواند فیلمی را تولید کند که هم بتواند فاتح گیشه‌ها باشد و هم نظر منتقدان را جلب کند. شاید پیش‌بینی سال ۲۰۲۰ نسبت به سال ۲۰۱۹ به‌خصوص در بخش فروش کمی سخت‌تر باشد، اما باز هم آثار متعدد و جذابی قرار است در طول سال اکران شوند و حال قرار است در ادامه به معرفی مهم‌ترین آثار ۲۰۲۰ از نگاه زومجی بپردازیم که این آثار ترکیبی از مورد انتظارین آثاری است که در طول مقدمه در مورد آن صحبت کردیم. همچنین این نکته قابل ذکر است که تصمیم گرفتیم تا آثاری مثل فیلم Bad Boys For Life، فیلم Birds of Prey و فیلم Sonic the Hedgehog که هم اکران شده و هم نقدهای متوسطی را دریافت کرده‌اند، را در مقاله قرار ندهیم و تنها یک اشاره کوچک به آن‌ها کنیم.

بهترین فیلم های سینمایی سال 2020

The Invisible Man

کارگردان: لی ونل

بازیگران: الیزابت ماس، الیور جکسون کوهن، استورم رید، آلدیس هاج و هریت دایر

تاریخ اکران: اکران شده

پس از شکست تجاری فیلم The Mummy در سال ۲۰۱۷، دنیای سینمایی Dark Universe قبل از اینکه کارش را آغاز کند، به کار خود پایان داد و سرنوشت فیلم مرد نامرئی که جانی دپ قرار بود نقش این شخصیت را بازی کند، در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. اما سال گذشته شرکت یونیورسال پیکچرز در همکاری با استودیوی فیلمسازی بلوم هاوس تصمیم گرفت تا این پروژه را در قالب یک اثر مستقل و متفاوت با طرح اولیه، احیا کند. لی ونل که برای کارگردانی فیلم Upgrade حسابی توانسته بود نظر استودیوهای فیلمسازی را جلب کند، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The Invisible Man یکی از بهترین فیلم های سینمایی سال 2020 را بر عهده گرفت که قرار بود اقتباس متفاوتی از این مجموعه نیز باشد.

تمرکز این فیلم 2020 روی سسیلیا کاس با بازی الیزابت ماس است که پس از روابط ناخوشایندی که با یک داشمند نابغه، اما شرور داشت، مخفی می‌شود. بااین‌حال، شوهرش خودکشی می‌کند، اما سسیلیا به مرگ وی مشکوک می‌شود و حال او باید ثابت کند که شوهرش زنده است و نمرده و براساس تریلرهای منتشر شده از فیلم، سسیلیا تا آستانه فروپاشی عصبی پیش می‌رود و او از هر روشی برای دفاع از خود دربرابر مرد نامرئی و اثبات زنده بودنش، بهره می‌برد. فیلم The Invisible Man اخیرا به‌روی پرده‌های سینما رفته و توانسته نقدهای بسیار مثبتی را نیز دریافت کند و این فیلم ترسناک 2020 درواقع اولین فیلم موفق ترسناک در سال ۲۰۲۰ نیز لقب گرفته است که می‌تواند الگوی مناسبی برای ساخت بازسازی‌های جدید از آثار کلاسیک ترسناک و هیولایی قدیمی نیز باشد.

بهترین فیلم های سینمایی سال 2020

Onward

کارگردان: دن اسکنلون

صداپیشگان: کریس پرت، تام هالند، جولیا لوئی درایفوس و اکتاویا اسپنسر

تاریخ اکران: اکران شده

استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار پس از ساخت چندین دنباله در طول سال‌های گذشته و پایان این روند در سال ۲۰۱۹، سال ۲۰۲۰ را با اکران یک انیمیشن اورجینال جدید آغاز کرده است. پس از همکاری در انیمیشن Monsters University، دن اسکنلون در دومین تجربه کارگردانی و همکاری خود با پیکسار انیمیشن Onward یکی از بهترین فیلم های سینمایی سال 2020 را کارگردانی کرده که بیشتر یک اثر شخصی برای وی نیز بوده است. اسکنلون زمانی‌که تنها یک سالش بود، پدرش را از دست داد و این سؤال همیشه با او بوده که پدرش چگونه بوده و چگونه می‌شد که یک روز را با او سپری می‌کرد. انیمیشن Onward داستان دو برادر از نژاد اِلف‌ها با نام‌های بارلی، برادر بزرگ‌تر و ایان، برادر کوچک‌تر و خجالتی را در حومه‌ی شهری قرارگرفته درون یک دنیای خیالی و فانتزی دنبال می‌کند.

درواقع در این ماجراجویی آن‌ها به‌دنبال یافتن پدر مرحوم خود در جهانی دیگر هستند و این دو برادر موفق شده‌اند تا با چوب جادوگری پدرشان بخشی از او را دوباره زنده کنند، اما برای زنده کردن باقی مانده بدن پدرشان تنها ۲۴ ساعت فرصت دارند تا جادو را کامل کنند. در این انیمیشن شاهد حضور صداپیشگانی چون کریس پرت و تام هالند (استار لرد و اسپایدرمون!) هستیم که صداپیشگی شخصیت‌های اصلی را بر عهده دارند. به‌تازگی انیمیشن Onward برای گروهی از منتقدان به نمایش در آمده و این اثر توانسته نقدهای مثبتی را دریافت کند که بسیاری آن را یکی از احساسی‌ترین آثار پیکسار تا به امروز دانسته‌اند که می‌تواند به‌راحتی باعث گریه تماشاگر شود.

بهترین فیلم های سینمایی سال 2020

A Quiet Place: Part 2

کارگردان: جان کرازینسکی

بازیگران: امیلی بلانت، میلیسنت سیموندز، نوآ جوپ، کیلین مورفی و جایمن هانسو،

تاریخ اکران: ۲۰ مارس ۲۰۲۰ (۱ فروردین ۱۳۹۹)

پس از موفقیت فیلم A Quiet Place در سال ۲۰۱۸ که با تحسین منتقدان و هم تماشاگران مواجه شد، سرانجام جان کرازینسکی تصمیم گرفت تا دنباله این فیلم ترسناک و ادامه داستان خانواده ابوت را تولید کند. اگرچه در ابتدا قرار بود فیلم A Quiet Place: Part 2 یکی از بهترین فیلم های سینمایی سال 2020 در یک مکان جدید و با شخصیت‌های جدیدی تولید شود، اما درنهایت سازندگان تصمیم به ادامه داستان خانواده ابوت گرفتند که حال پس از حوادث قسمت اول مجبور به ترک محل زندگی خود می‌شوند و حال باید در دنیای آخر الزمانی این مجموعه به‌دنبال سر پناه جدیدی باشند. طبق تبلیغات منتشر شده از فیلم، سکوت و ساکت بودن نیز برای مقابله و زنده ماندن در این دنیای خطرناک کافی نیست و این می‌تواند نشان دهد که انسان‌ها می‌توانند به اندازه این موجودات تهدید بزرگی باشند.

در فیلم ترسناک A Quiet Place: Part 2 قرار است شاهد حضور شخصیت‌های انسانی جدیدی باشیم که کیلین مورفی و جایمن هانسو نقش‌های آن‌ها را بر عهده دارند که هنوز مشخص نیست قرار است به امیلی بلانت و خانواده ابوت کمک کنند یا اینکه قرار است به تهدید بزرگی برای آن‌ها تبدیل شوند. همچنین در طول فیلم قرار است به اولین روز حمله این موجودات که تنها با صدا قربانیان خود را پیدا و شکار می‌کنند، نیز سفر کنیم که کرازینسکی نیز در این بخش حضور کوتاهی خواهد داشت. حال باید دید که فیلم A Quiet Place: Part 2 می‌تواند یک دنباله شایسته و حتی بهتر از قسمت اول باشد یا اینکه سرنوشت شومی در انتظار یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های ترسناک سال ۲۰۲۰ که نمایش‌های دلچسب و هیجان‌انگیزی نیز داشته، خواهد بود.

بهترین فیلم های سینمایی سال 2020

Mulan

کارگردان: نیکی کارو

بازیگران: لیو ییفئی، دانی ین، جت لی، گونگ لی و جیسون اسکات لی

تاریخ اکران: ۲۷ مارس ۲۰۲۰ (۸ فروردین ۱۳۹۹)

پس از موفقیت تجاری بازسازی‌های لایو اکشن از انیمیشن‌های کلاسیک، حال شرکت والت دیزنی به سراغ مولان رفته است، اما تفاوت‌های چشمگیری با انیمیشن اصلی آن دارد. فیلم Mulan یکی از بهترین فیلم های سینمایی سال 2020 برخلاف انیمیشن آن یک اثر موزیکال نیست و حتی شاهد تغییر و حذف برخی از شخصیت‌ها مثل حذف شخصیت بسیار محبوب موشو بودیم. این فیلم داستان هوآ مولان را روایت می‌کند و زمانی‌که امپراطوری یک حکم صادر می‌کند که از هر خانواده باید یک نفر به ارتش امپراطوری خدمت کند، مولان تصمیم می‌گیرد تا جای هوآ جون، پدر بیمارش که یکی از بزرگ‌ترین مبارزهای تاریخ کشور چین بوده است، به ارتش چین ملحق شود. طبق تریلرهای منتشر شده، فیلم نسبت به اقتباس‌های لایو اکشن دیگر فضای جدی‌تر، جنگی و حماسی‌تری دارد که دیزنی تلاش کرده تا هنرهای رزمی و سبک صحنه‌های اکشن آثار چینی را نیز به فیلم اضافه کند.

همه این تغییرات باعث شد تا فیلم اکشن مولان درجه سنی PG-13 را دریافت کند و اولین بازسازی لایو اکشن دیزنی با این رتبه‌بندی سنی لقب بگیرد که باتوجه‌به صحنه‌های جنگ که ظاهرا حاوی تصاویر خشنی نیز است، چندان نمی‌تواند عجیب باشد. با اینکه مشخص نیست فیلم چه عملکردی را در گیشه آمریکای شمالی خواهد داشت، اما دیزنی امید زیادی به بازار چین برای موفقیت فیلم Mulan دارد که باتوجه‌به شیوع گسترده ویروس کرونا در این کشور و عقب افتادن اکران فیلم در این کشور، فعلا اوضاع به شکل دیگری در حال رقم خوردن است.

بهترین فیلم های سینمایی سال 2020

The New Mutants

کارگردان: جاش بون

بازیگران: میسی ویلیامز، آنا تیلور جوی، هنری زاگا، بلو هانت، چارلی هیتون و آلیس براگ

تاریخ اکران: ۳ آوریل ۲۰۲۰ (۱۵ فروردین ۱۳۹۹)

مهر ماه سال ۹۶ بود که شرکت فاکس قرن بیستم پس از انتشار اولین تیزر تریلر فیلم The New Mutants تصمیم گرفت تا اکران این فیلم ترسناک 2020 را برای فیلم‌برداری دوباره و ترسناک‌تر کردن اثر، عقب بیندازد، اما این تنها شروع تاخیرهای مجدد اکران فیلم بود و درنهایت این دیزنی بود که تصمیم گرفت تا بالاخره این فیلم را اکران کند. شاید جالب باشد بدانید که فیلم‌برداری دوباره فیلم هرگز اتفاق نیفتاده و درواقع نسخه اصلی و کارگردان فیلم قرار است در سینماها اکران شود که اخیرا درجه سنی PG-13 را نیز دریافت کرده است. اتفاقات این فیلم فرعی از دنیای X-Men در یک مکان مثل تیمارستان یا آسایشگاه جریان دارند که چند میوتنت جوان در این مرکز در حال نگه‌داری هستند که با تهدیدهایی مواجه می‌شوند و باید از قدرت‌های خود استفاده کنند. اگرچه اطلاعات خیلی زیادی از داستان فیلم و گروه مهاجم در دسترس نیست، اما فیلم The New Mutants قرار است اولین فیلم ترسناک X-Men باشد که موفقیت یا عدم موفقیت آن روشن نیست، اما در هر حال این فیلم هنوز هم یکی از آثار مورد انتظار ابرقهرمانی است که موفقیت آن می‌تواند باعث ساخت دنباله آن و حتی ورود این شخصیت‌ها به دنیای سینمایی مارول شود.

بهترین فیلم های سینمایی سال 2020

True History of the Kelly Gang

کارگردان: جاستین کورزل

بازیگران: جرج مکای، راسل کرو، نیکلاس هولت، اسی دیویس شان کنان، جیکوب کالینز-لوی، توماسین مک‌کنزی، چارلی هونام و کلاودیا کاروان

تاریخ اکران: ۲۴ آوریل ۲۰۲۰ (۵ اردیبهشت ۱۳۹۹)

فیلم True History of the Kelly Gang به کارگردانی جاستین کورزل یکی از فیلم‌هایی است که بسیاری اعتقاد دارند که شانس خوبی برای حضور در فصل جوایز دارد. بااین‌حال، این فیلم که اقتباسی از رمانی به همین نام اثر پیتر کری است، نقدهای مثبت و منفی متعددی را دریافت کرده و باید دید این ادعا چقدر در پایان می‌تواند درست باشد. فیلم داستان واقعی یک استرالیایی قانون شکن به‌نام ند کلی و گروهش را دنبال می‌کند که یک فیلم وسترن است و اتفاقات آن در سال ۱۸۷۰ میلادی جریان دارد. جرج مکای شاید این روزها بیشتر برای فیلم 1917 شناخته شود،‌ اما بازی وی در فیلم True History of the Kelly Gang توانسته نظر مثبت منتقدان را جلب کند و همچنین شاهد حضور بازیگران سرشناس دیگری مثل راسل کرو، چارلی هونام و نیکلاس هولت تا ستاره نوظهوی به‌نام توماسین مک‌کنزی نیز هستیم. کورزل نیز پس از یک اینکه توانست با آثاری مثل فیلم Snowtown، فیلم The Turning و فیلم Macbeth بر سر زبان‌ها بیفتد و فیلم Assassin’s Creed که به لکه سیاهی در کارنامه وی تبدیل شد، بار دیگر با فیلم True History of the Kelly Gang بر سر زبان‌ها افتاده است.

بهترین فیلم های سینمایی سال 2020

Black Widow

کارگردان: کیت شورتلند

بازیگران: اسکارلت جوهانسون، دیوید هاربر، ریچل وایس و فلورنس پیو

تاریخ اکران: ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹)

نزدیک به یک دهه است که طرفداران در انتظار ساخت فیلم مستقل شخصیت بلک ویدو هستند و حال این انتظار نسبتا طولانی قرار است به پایان برسد. ناتاشا رومانف که توانسته بود جایگاه خوبی در بین شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول پیدا کند، حال صاحب فیلم مستقل خود شده، اما باتوجه‌به زمان ساخت فیلم دیگر توجیحی برای ساخت فیلم منشا داستانی نبود و به همین دلیل فیلم قرار است هم پایانی برای بلک ویدو اصلی باشد هم اینکه زمینه برای ورود بلک ویدو دوم یعنی یلنا بلووا را ایجاد کند. اتفاقات فیلم Black Widow بین اتفاقات فیلم Captain America: Civil War و فیلم Avengers: Infinity War جریان دارد که ناتاشا رومانف در یک مأموریت شخصی به جایی می‌رود که از آن‌جا آمده و حال قرار است با خانواده اصلی خود که شامل دو بلک ویدو به‌نام‌های یلنا و ملینا و همچنین شخصیت رد گاردین می‌شوند، کار ناتمامی در گذشته را به سرانجام برسانند.

همچنین باید دربرابر گروه جدیدی از بلک ویدوها که در حال آموزش دیدن هستند نیز قرار بگیرند. علاوه‌بر این، شخصیت تسک مستر نیز شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم بلک ویدو است که هویت این شخصیت هنوز در فیلم مشخص نیست، اما این فیلم اولین حضور این شخصیت در سینما است که می‌تواند زمینه حضور در آثار دیگری را نیز ایجاد کند. فیلم Black Widow اولین فیلم از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول است که یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های ابرقهرمانی سال ۲۰۲۰ و البته فیلم های مارول 2020 و همچنین فیلم‌های فاز چهارم MCU نیز محسوب می‌شود که ظاهرا لحن فیلم قرار است شباهت بیشتری به فیلم Captain America: The Winter Soldier داشته باشد.

بهترین فیلم های سینمایی سال 2020

Spiral

کارگردان: دارن لین بوسمن

بازیگران: کریس راک، ساموئل ال جکسون، ماریسول نیکولز و مکس مینگلا

تاریخ اکران: ۱۵ می ۲۰۲۰ (۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹)

فیلم Spiral یا Spiral: From the Book of Saw درواقع اسپین‌آف/ریبوت/قسمت جدید از مجموعه فیلم Saw است که براساس ایده و داستانی از کریس راک تولید شده است. اطلاعات خیلی زیادی از داستان و اتفاقات این فیلم ترسناک در دسترس نیست، اما با توجه تریلر منتشر شده از فیلم، به‌نظر می‌رسد که اتفاقات فیلم قرار است در دو دوره زمانی متفاوت جریان داشته باشد که ظاهرا شخصیت جکسون و راک که پدر و پسر هستند، در دو دوره زمانی وارد بازی جیگساو می‌شوند. اگرچه مجموعه ترسناک «اره» با روزهای اوج خود بسیار فاصله دارد، اما اولین تریلر فیلم Spiral توانسته بسیاری را امیدوار کند تا سرانجام پس از سال‌ها انتظار فیلم متفاوت و با کیفیت خوبی از این مجموعه تولید شده باشد و باید دید که راک می‌تواند طلسم شکنی کند یا این فیلم به سرنوشت فیلم‌های اخیر این مجموعه و دیگر مجموعه‌های ترسناک دچار خواهد شد.

بهترین فیلم های سینمایی سال 2020

F9

کارگردان: جاستین لین

بازیگران: وین دیزل، جان سینا، میشل رودریگز، جوردانا بوروستر، سانگ کانگ، تایریس گیبسون، لوداکریس، ناتالی امانوئل، شارلیز ترون و هلن میرن

تاریخ اکران: ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹)

پس از جنجال‌های فراوان در پشت صحنه قسمت هشتم که باعث درگیری بین وین دیزل و دواین جانسون شده بود تا جنجال تهدید عدم حضور میشل رودریگز در قسمت نهم، سرانجام فیلم Fast and Furious 9 یا F9 یکی از بهترین فیلم های سینمایی سال 2020 ساخته شد. حال باتوجه‌به اولین تریلر قسمت نهم فیلم سریع و خشن، قرار است شاهد رویارویی دومنیک تورتو با برادرش باشیم که جان سینا نقش این شخصیت جدید را بر عهده دارد. همچنین شخصیت سایفر نیز بازگشته تا انتقامش را از دام بگیرد که حضور برادر دام احتمالا باعث بازگشت خواهر آن‌ها یعنی میا تورتو نیز شده است که احتمالا تلاش می‌کند تا دو برادر یکدیگر را به قتل نرسانند.

جیکوب تورتو نسبت به دام جوان‌تر، قوی‌تر و سریع‌تر است که ظاهرا یک گروه خلافکاری را مدیریت می‌کند و حال تیم دام باید او را متوقف کنند، اما جیکوب در حال همکاری با سایفر نیز است. در فیلم F9 قرار است شاهد صحنه‌های اکشن بی منطق و دیوانه‌وار قسمت‌های قبلی نیز باشیم که دیگر به امضای مجموعه سریع و خشن تبدیل شده است. بااین‌حال، بزرگ‌ترین غافلگیری اولین تریلر فیلم سریع و خشن 9 بدون شک بازگشت هان با بازی سانگ کانگ، از مرگ است که هنوز مشخص نیست او چگونه زنده مانده، اما اکنون قرار است عدالت برای او انجام شود. در هر حال فیلم F9 یکی از بزرگ‌ترین فیلم های اکشن 2020 است. همچنین فیلم Fast and Furious 10 نیز در دست ساخت است که احتمالا دنباله مستقیم این قسمت خواهد بود.

بهترین فیلم های سینمایی سال 2020

The SpongeBob Movie: Sponge on the Run

کارگردان: تیم هیل

صداپیشگان: تام کنی، بیل فیجرباک، کلنسی براون، راجر بومپاس، مستر لارنس، کارولین لارنس، جیل تالی، کیانو ریوز، آوکافینا و رجی واتس،

تاریخ اکران: ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹)

موفقیت مجموعه و شخصیت باب اسفنجی باعث شد تا پا این شخصیت محبوب به سینما نیز باز شود. پس از اکران انیمیشن The SpongeBob SquarePants Movie در سال ۲۰۰۴ و انیمیشن The SpongeBob Movie: Sponge Out of Water در سال ۲۰۱۵ که با موفقیت تجاری مواجه شدند، حال قسمت سوم این مجموعه قرار است در سال ۲۰۲۰ اکران شود. انیمیشن The SpongeBob Movie: Sponge on the Run که برخلاف قسمت قبلی کاملا یک اثر انیمیشن (با چند صحنه لایو اکشن کوچک)، اما با کمی استایل متفاوت است، قرار است داستان باب اسفنجی را دنبال کند که گری، حلزونش گم می‌شود و حال او قرار است وارد یک ماجراجویی بزرگ برای یافتن گری شود. باب اسفنجی قرار است به محیط‌های مختلفی از جمله شهر آتلانتیک سفر کند و همچنین با شخصیت‌های متعددی مثل سیج با بازی کیانو ریوز مواجه شود که کیانو ریوز از معدود بخش‌های لایو اکشن این انیمیشن سینمایی محسوب می‌شود.

بهترین فیلم های سینمایی سال 2020

Wonder Woman 1984

کارگردان: پتی جنکینز

بازیگران: گل گدوت، کریس پاین، کریستن ویگ، پدرو پاسکال، کانی نیلسن و رابین رایت

تاریخ اکران: ۵ ژوئن ۲۰۲۰ (۱۶ خرداد ۱۳۹۹)

پس از موفقیت فیلم Wonder Woman در سال ۲۰۱۷ دور از انتظار نبود که دنباله این فیلم خیلی زودتر از بسیاری از آثار دنیای DC ساخته شود و حال قرار است در سال ۲۰۲۰ دنباله این فیلم با تاخیری حدود ۶ ماهه اکران شود. همان‌طور که از نام فیلم مشخص است، اتفاقات فیلم Wonder Woman 1984 در سال ۱۹۸۴ جریان دارد و بار دیگر قرار است شاهد تلاش پرنسس دایانا یا زن شگفت‌انگیز برای نجات دنیا باشیم که استیو ترور از مرگ بازگشته که ظاهرا باید سال ۲۰۲۰ را سال بازگشت شخصیت‌ها از دنیای مرگ نامید! در هر حال دلیل این موضوع احتمالا در فیلم مشخص می‌شود، اما دشمن واندر وومن در این قسمت دو شخصیت چیتا و مکس لرد هستند که هنوز برنامه آن‌ها مشخص نیست و همچنین هنوز اطلاعاتی از احتمال همکاری این دو شخصیت نیز وجود ندارد، اما می‌توان انتظار داشت که حتی اگر از ابتدا با یکدیگر همکاری نکنند، در طول فیلم ممکن است این اتفاق رخ دهد.

در هر حال پس از عملکرد ضعیف فیلم Birds of Prey در گیشه، حال DC امید زیادی به موفقیت فیلم Wonder Woman 2 در گیشه دارد که نه‌تنها از نظر تجاری اهمیت زیادی برای برادران وارنر دارد، بلکه این فیلم اولین دنباله یک اثر در دنیای سینمایی DC نیز است و همین موضوع باعث شده تا اهمیت نظر منتقدان درکنار بخش تجاری فیلم بیش از گذشته شود. طبق تریلر منتشر شده از فیلم، فیلم Wonder Woman 1984 شباهت‌های زیادی به قسمت اول دارد، اما به نظر بزرگ‌تر و گسترده‌تر شده و باید دید که این فیلم می‌تواند موفقیت قسمت اول را تکرار کند یا سرنوشت دیگری در انتظار این فیلم مورد انتظار که نقش مهمی در آینده دنیای سینمایی DC نیز دارد، است.

بهترین فیلم های سینمایی سال 2020

Candyman

کارگردان: نیا داکوستا

بازیگران: یحیی عبدالمتین دوم، تیونا پریس، کولمن دومینگو و نیتن استورات جارت

تاریخ اکران: ۱۲ ژوئن ۲۰۲۰ (۲۳ خرداد ۱۳۹۹)

در بازار داغ بازسازی از فیلم‌های کلاسیک ترسناک، حال نوبت به بازسازی فیلم Candyman رسیده است. شرکت یونیورسال پیکچرز و MGM در همکاری با جردن پیل، کارگردان فیلم Get Out و فیلم Us، بازسازی فیلم کندی‌من را تولید کرده که پیل به‌عنوان تهیه‌کننده و مشاور در این پروژه حضور داشته است. این فیلم داستان دانشجویی را روایت می‌کند که برای پروژه‌ی پایان‌ترم روی افسانه‌های محلی کار می‌کند و ناگهان نظرش به‌سوی افسانه‌ی کندی‌من جلب می‌شود؛ افسانه‌ای درباره‌ی پسر سیاه‌پوستِ یک برده که یکی از دستانش برای مجازات بریده و با یک قلاب جایگزین می‌شود. در ادامه او را در عسل می‌غلطانند و با نیش بسیار زیاد زنبورها به قتل می‌رسانند. حالا هر کسی درون آینه نگاه کند و پنج‌بار کلمه‌ی کندی‌من را به زبان بیاورد، کندی‌من ظاهر می‌شود و کسی که نامش را صدا زده بود، می‌کشد. اولین تریلر بازسازی فیلم Candyman وعده یک اثر نسبتا متفاوت با فیلم اصلی را می‌دهد و توانست نظر بسیاری را به خود جلب کند، اما هنوز ابهامات زیادی در مورد داستان فیلم وجود دارد و بسیاری هنوز نسبت به موفقیت یا عدم موفقیت فیلم تردید دارند. حال باید دید که حضور پیل به‌عنوان مشاور می‌تواند باعث ارائه یک فیلم ترسناک خوش ساخت دیگر شود یا باید منتظر اثر بعدی خود جردن پیل باشیم که هنوز اطلاعاتی از آن منتشر نشده است.

بهترین فیلم های سینمایی سال 2020

Greyhound

کارگردان: آرون اشنایدر

بازیگران: تام هنکس، استیون گراهام، الیزابت شو، راب مورگان، کارل گلوسمن، لی نوریس و مانوئل گارسیا رولفو

تاریخ اکران: ۱۲ ژوئن ۲۰۲۰ (۲۳ خرداد ۱۳۹۹)

پس از اینکه تام هنکس توانست پس از سال‌ها دوباره نامزد دریافت جایزه اسکار شود، حال او امیدوار است تا این موفقیت را با فیلم Greyhound نیز تکرار کند. این فیلم در روزهای اولیه جنگ جهانی دوم دنبال می‌کند که یک کاروان بین‌المللی که از ۳۷ کشتی نیروهای متفقین به رهبری کاپیتان ارنست کراوس با بازی تام هنکس که اولین فرمانده یک ناوشکن در ایالات متحده آمریکا است، در حال عبور از شمال اقیانوس اطلس است که توسط گروهی از قایق‌های شکاری آلمان نازی تحت تعقیب قرار می‌گیرند. به‌تازگی اولین تریلر رسمی فیلم Greyhound نیز منتشر شده که در آن بار دیگر همراه‌با تام هنکس به دوران جنگ جهانی اول سفر می‌کنیم که شخصیت هنکس وظیفه دارد تا نیروهای خود را از این اتفاقات نجات دهد. همچنین شاید جالب باشد بدانید که خود تام هنکس وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است و بسیاری از تحلیلگران شانس بالایی برای این فیلم در فصل جوایز در نظر گرفته‌اند.

بهترین فیلم های سینمایی سال 2020

Soul

کارگردان: پیت داکتر

صداپیشگان: جیمی فاکس، فیلیسیا رشاد، داوید دیگز، کوئست لاو و تینا فی

تاریخ اکران: ۱۹ ژوئن ۲۰۲۰ (۳۰ خرداد ۱۳۹۹)

اگر قرار باشد بدون اینکه اصلا چیزی از داستان انیمیشن بگوییم و حتی تریلر و تصویری از آن نشان ندهیم و بگوییم که چرا انیمیشن Soul مورد انتظارترین انیمیشن سال ۲۰۲۰ است، تنها کافی است به کارنامه درخشان پیت داکتر اشاره کنیم. داکتر، کارگردان برنده ۲ جایزه اسکار که این روزها مدیر اجرایی پیکسار نیز شده، پیش از این وظیفه کارگردانی انیمیشن‌هایی چون انیمیشن Monsters Inc، انیمیشن Up و انیمیشن Inside Out را بر عهده داشته تا یکی از سرشناس‌ترین و با تجربه‌ترین کارگردانان پیکسار تا به امروز باشد که بار دیگر با یک اثر جدید قرار است تماشاگران را به چالش بکشد. در انیمیشن Soul قرار است داستان جو گاردنر را دنبال کنیم که معلم یک گروه موسیقی در دبیرستان است و با اشتیاق به نوازندگی جاز نیز می‌پردازد.

اما درست همان‌طور که او در حال رسیدن به رویاهای خود است، می‌میرد و وارد دنیای دیگر می‌شود. این انیمیشن قرار است به بررسی دنیای پس از مرگ بپردازد و درواقع به‌دنبال آن است که ببینند روح پس از مرگ به کجا می‌رود و دنیای پس از مرگ چگونه است. داکتر برای ساخت انیمیشن Soul با گروه‌های مذهبی و قومی زیادی در مورد مرگ و دنیای پس از آن صحبت و در مورد آن تحقیق کرده تا براساس آن این اثر را تولید کند. انیمیشن روح دومین انیمیشن پیکسار در سال ۲۰۲۰ است که قرار نیست دیگر شاهد دنباله برای یک انیمیشن این استودیو باشیم که به‌نظر می‌رسد که انیمیشن Soul قرار است انیمیشن اصلی پیکسار چه در گیشه و چه در فصل جوایز باشد و باید ببینیم داکتر بار دیگر می‌تواند ما را غافلگیر کند یا خیر.

بهترین فیلم های سینمایی سال 2020

Top Gun: Maverick

کارگردان: جوزف کوشینسکی

بازیگران: تام کروز، وال کیلمر، مایلز تلر، جنیفر کانلی، گلن پاول، اد هریس، جان هم، لوئیس پولمن، مونیکا باربارو، چارلز پارنل، جی الیس، بشیر صلاح الدین، منی جاسینتو و دنی رامیرز

تاریخ اکران: ۲۴ ژوئن ۲۰۲۰ (۴ تیر ۱۳۹۹)

فیلم Top Gun در سال ۱۹۸۶ به‌روی پرده‌های سینما رفت و با اینکه نقدهای متوسطی را دریافت کرد، اما در گیشه عملکرد بسیار درخشانی را داشت و این فیلم در آن زمان به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد. حال پس از بیش از سه دهه از اکران فیلم تاپ گان، دنباله این فیلم قرار است در تابستان سال ۲۰۲۰ اکران شود. در فیلم Top Gun: Maverick قرار است بار دیگر شاهد بازگشت پیت میچل ملقب به ماوریک با بازی تام کروز، باشیم که رهبری گروه جدیدی از خلبان‌ها برای آموزش آن‌ها را بر عهده گرفته است. اطلاعات خیلی زیادی از فیلم در دسترس نیست، اما شاهد حضور پسر گوس نیز هستیم که مایلز تلر نقش این شخصیت را بر عهده دارد و یکی از کسانی است که قرار است توسط ماوریک آموزش ببیند.

نمایش‌های فیلم نوید یک فیلم اکشن هوایی با کیفیت را می‌دهد که تمرکز آن روی ناوگانی از جنگنده‌های F/A-18 سوپر هورنت نیروی دریایی آمریکا خواهد بود که یک اتفاق نیز ظاهرا ماوریک را به چالش خواهد کشید. فیلم Top Gun 2 اهمیت زیادی هم برای تام کروز دارد که ثابت کند می‌تواند خارج از فیلم‌های مأموریت غیر ممکن نیز موفق عمل کند و موفقیت این روزهای وی خلاصه به این فیلم‌ها نشده است. در هر حال اگر از عاشقان پرواز باشید، فیلم Top Gun: Maverick می‌تواند یک هدیه فوق‌العاده برای شما باشد؛ مخصوصا که بخش زیادی از فیلم‌برداری فیلم با جنگنده‌های واقعی و با حضور بازیگران انجام شده و کمتر از بدلکاران یا جلوه‌های ویژه در ساخت فیلم استفاده شده که خبر بسیار خوب و هیجان‌انگیزی است.

بهترین فیلم های سینمایی سال 2020

In the Heights

کارگردان: جان ام. چو

بازیگران: آنتونی راموس، کوری هاکینز، لسلی گریس، ملیسا باررا، اولگا مردیز و دافنه رابین-وگا

تاریخ اکران: ۲۶ ژوئن ۲۰۲۰ (۶ تیر ۱۳۹۹)

فیلم In the Heights یکی از بهترین فیلم های سینمایی سال 2020 براساس یک تئاتر موزیکال بسیار محبوب و تحسین شده‌ای به همین نام اثر لین-منوئل میرندا تولید شده که همین موضوع باعث شده تا این فیلم موزیکال به یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۲۰ تبدیل شود که بسیاری شانس خوبی برای این فیلم در فصل جوایز قائل هستند. داستان فیلم In the Heights در طول سه روز در محله لاتین واشینگتن هایتس در نیویورک جریان دارد که داستان صاحب یک خواربارفروشی را دنبال می‌کند که ارث بزرگی به او رسیده و حال احساسات متناقضی در مورد که در مورد بستن مغازه‌اش و بازنشسته‌شدن در جمهوری دومینیکن پیدا کرده است. درواقع در این فیلم قرار است به اختلافات طبقاتی و فقر در چنین جامعه‌ای پرداخته شود که در پس زمینه داستانی آن شاهد داستان‌های عاشقانه نیز خواهیم بود که صد البته فیلم دارای اجراهای موزیکال نیز است که در تریلر منتشر شده وعده اجراهایی گسترده را به بینندگان می‌دهد. خود لین-منوئل میرندا به‌عنوان مشاور، تهیه‌کننده و آهنگساز حضور دارد که باعث می‌شود تا حداقل از کیفیت بالای موسیقی و آهنگ‌هایی که برای فیلم ساخته شده، اطمینان بیشتری حاصل پیدا کنیم.

بهترین فیلم های سینمایی سال 2020

Free Guy

کارگردان: شاون لوی

بازیگران: رایان رینولدز، تایکا وایتیتی، جودی کومر، جو کری، آتکارش آمبودکار، چنینگ تیتوم و لیل رل هاوری

تاریخ اکران: ۳ ژوئیه ۲۰۲۰ (۱۳ تیر ۱۳۹۹)

در طول سال‌های گذشته شاهد ساخت اقتباس‌های سینمایی متعددی از روی بازی‌های ویدیویی بودیم که این آثار نه در گیشه و در نه نزد منتقدان موفق عمل نکرده و شاهد شکست‌های پیاپی آن‌ها بودیم. هرچند موارد موفق بسیار کمی نیز وجود دارند، اما چی می‌شد که بازی‌های ویدیوی الهام بخش ساخت یک اثر سینمایی باشند؟ فیلم Free Guy درواقع چنین فیلمی است که اقتباس از روی یک بازی ویدیویی نیست، بلکه خود یک بازی ویدیویی است که در حال تماشای داستان آن در قالب یک اثر سینمایی هستیم! در این فیلم رایان رینولدز نقش شخصیتی به‌نام گای را بر عهده دارد که یک گوینده بانکی ناامید است که درواقع او یک NPC است و در یک بازی ویدیویی زندگی می‌کند که دنیای جهان باز و بسیار خشنی دارد.
او در ادامه متوجه می‌شود که در حال زندگی در یک بازی ویدیویی است و این بازی در حال تعطیلی است و حال با کمک و استفاده از یک آواتار بازی، او سعی می‌کند تا از تلاش سازندگان بازی برای تعطیلی بازی و خاموشی دنیای او، جلوگیری کند. فیلم با فضایی اکشن و کمدی که بی‌شباهت به ددپول هم نیست، نوید یک اثر سرگرم کننده و جذاب را می‌دهد که ممکن است حتی الگویی برای ساخت فیلم‌های بیشتر با چنین سبکی باشد. فیلم Free Guy شاید یک فیلم اقتباس شده از بازی‌های ویدیویی نباشد، اما در طول تریلر منتشر شده از آن شاهد اشارات و ارجاعات زیادی به بازی‌های ویدیویی مختلف بودیم که می‌تواند جذابیت آن را برای طرفداران نیز افزایش دهد.

بهترین فیلم های سینمایی سال 2020

Minions: The Rise of Gru

کارگردان: کیل بلدا و برد البسون

صداپیشگان: پی‌یر کافین، استیو کارل، تراجی پی. هنسون، میشل یئو، رزا، ژان کلود ون دام، لوسی لاولس، دولف لاندگرن، دنی ترخو، راسل برند، جولی اندروز و آلن آرکین

تاریخ اکران: ۳ ژوئیه ۲۰۲۰ (۱۳ تیر ۱۳۹۹)

پس از موفقیت انیمیشن Minions در سال ۲۰۱۵ عجیب نبود که ایلومینیشن به سراغ دنباله این انیمیشن سینمایی برود و حال در تابستان ۲۰۲۰ قرار است داستان پیش درآمد دیگری از مجموعه انیمیشن Despicable Me یکی از بهترین فیلم های سینمایی سال 2020 را مشاهده کنیم که اینبار قرار است تمرکز آن روی تلاش گرو برای پیوستن به گروه شرور Vicious 6 باشد که آروزی او پیوستن به این گروه است. پس از اینکه یکی از اعضای گروه برکنار می‌شود، حال گرو که هنوز سنی ندارد، تلاش می‌کند تا با انجام یک دزدی و تحت تاثیر قرار دادن اعضای گروه وارد گروه شود و در این راه از چند مینیون از جمله کوین، استوارت، باب و اتو، کمک می‌گیرد و اولین سلاح خود را نیز تولید می‌کند. اتفاقات انیمیشن Minions: The Rise of Gru در دهه ۷۰ میلادی جریان دارد که گرو در تلاش است تا به بزرگ‌ترین شخصیت شرور و خلافکار دنیا تبدیل شود و در تریلر آن شاهد تصاویر بامزه و خنده‌دار زیادی بودیم که به‌نظر می‌رسد فرمول آثار گذشته نیز در این قسمت حفظ شده باشد، اما از هم‌اکنون می‌توان انتظار داشت که مینیون‌ها هنوز شانس بالایی برای فتح گیشه‌ها و تبدیل شدن به پر فروش‌ترین انیمیشن سال دارد.

بهترین فیلم های سینمایی سال 2020

Ghostbusters: Afterlife

کارگردان: جیسون رایتمن

بازیگران: پل راد، کری کن، فین ولفهارد، مکینا گریس، بیل مری، دن اکروید، ارنی هادسون، سیگورنی ویور و الیور کوپر

تاریخ اکران: ۱۰ ژوئیه ۲۰۲۰ (۲۰ تیر ۱۳۹۹)

سونی در طول سال‌های اخیر تلاش زیادی کرده تا مجموعه‌های محبوب قدیمی را احیا کند و آن را ادامه دهد که نسخه‌های موفقی مثل جومانجی و ناموفق مثل مردان سیاهپوش و فرشتگان چارلی از جمله این موارد هستند. فیلم Ghostbusters: Afterlife یکی از بهترین فیلم های سینمایی سال 2020 تلاش جدید سونی برای احیای مجموعه شکارچیان روح است. پس از شکست فیلم Ghostbusters در سال ۲۰۱۶، حال این قسمت کاملا نادیده گرفته شده و قسمت جدید یک دنباله مستقیم برای دو قسمت اول و اصلی مجموعه است. اتفاقات فیلم Afterlife سی سال پس از حوادث قسمت‌های اصلی جریان دارد که پس از نزدیک به سه دهه روح‌ها در حال آزاد شدن است و حال خانواده‌ای که اتفاقات فیلم روی آن‌ها تمرکز دارد، باید با روح‌ها مبارزه کنند و میراث پدر بزرگ خود را ادامه دهند. بسیاری امیدوار هستند تا جیسون رایتمن، پسر ایوان رایتمن که تهیه‌کننده مجموعه شکارچیان روح و کارگردان دو قسمت اول آن است، با حفظ میراث و لحن فیلم‌های اصلی و نوآوری، باعث موفقیت فیلم Ghostbusters: Afterlife شود که در صورت موفقیت بعید نیست که سونی به ساخت قسمت‌های جدید این فیلم کمدی 2020 علمی تخیلی نیز اقدام کند، اما در حال حاضر وضعیت موفقیت یا عدم موفقیت قسمت جدید فیلم Ghostbusters مشخص نیست.

بهترین فیلم های سینمایی سال 2020

Tenet

کارگردان: کریستوفر نولان

بازیگران: جان دیوید واشنگتن، رابرت پتینسون، الیزابت دبیکی، مایکل کین، کنت برانا، دیمپل کاپادیا و آرون تایلر-جانسون

تاریخ اکران: ۱۰ ژوئیه ۲۰۲۰ (۲۰ تیر ۱۳۹۹)

کریستوفر نولان بیشتر به‌عنوان کارگردانی شناخته می‌شود که بلاک‌باسترهای تک قسمتی و اورجینال را تولید می‌کند و حال امسال نیز با فیلم Tenet یکی از بهترین فیلم های سینمایی سال 2020 ظاهرا بار دیگر به سبک فیلم‌های گذشته خود بازگشته است که از زمان انتشار فیلم Inception در سال ۲۰۱۰ شاهد تلاش این کارگردان بریتانیایی در ژانرهای دیگر بودیم. فیلم تنت یک فیلم اکشن جاسوسی است که ظاهرا سفر در زمان نیز در آن جریان دارد، اما در حال حاضر اطلاعات خیلی از زیادی از این پروژه در دسترس نیست و گفته می‌شود که این فیلم جاه طلبانه‌ترین کار نولان تا به امروز بوده است. نولان در فیلم Tenet با بازیگران جدیدی مثل جان دیوید واشنگتن و رابرت پتینسون همکاری کرده که گفته می‌شود بودجه فیلم نیز احتمالا بیش از ۲۰۰ میلیون دلار خواهد بود که بدین ترتیب فیلم تنت به پر هزینه‌ترین فیلم نولان تا به امروز تبدیل می‌شود.

فیلم Tenet یکی از مورد انتظارترین فیلم های اکشن 2020 است که تحلیلگران اعتقاد دارند که فیلم شانس خوبی برای حضور در فصل جوایز نیز دارد. همچنین بسیاری امیدوار هستند تا موفقیت فیلم باعث افزایش ریسک پذیری استودیوها برای ساخت فیلم‌های بلاک‌باستری اورجینال شود و اگرچه برخی معتقد هستند شاید فیلم تنت تبدیل به یک مجموعه نیز شود و تنها یک اثر تک قسمتی نباشد که در صورت درست بودن این ادعا، هزینه بالای فیلم توسط برادران وارنر نمی‌تواند خیلی هم عجیب بوده باشد.

بهترین فیلم های سینمایی سال 2020

The French Dispatch

کارگردان: وس اندرسون

بازیگران: تیموتی شالامی، فرانسیس مک‌دورمند، بیل مری، لئا سیدو، تیلدا سوئینتن، بنیسیو دل تورو، متیو آمالریک، جفری رایت، الیزابت ماس، ویلم دفو، اوون ویلسون، سیرشا رونان و آدرین برودی

تاریخ اکران: ۲۴ ژوئیه ۲۰۲۰ (۳ مرداد ۱۳۹۹)

وس اندرسون برای سبک فیلمسازی متفاوت و خاصش بسیار شهرت پیدا کرده و در سال ۲۰۲۰ قرار است با فیلم The French Dispatch یکی از بهترین فیلم های سینمایی سال 2020 بازگردد؛ فیلمی که بسیاری اعتقاد دارند که شانس خوبی برای حضور در فصل جوایز دارد. فیلم اعزام فرانسوی داستان نامه‌ی عاشقانه به خبرنگارانی که در یک شعبه روزنامه آمریکایی در شهر پاریس قرار دارند، را روایت می‌کند و اتفاقات آن در قرن بیستم میلادی و در شهر پاریس جریان دارد. باتوجه‌به تریلر منتشر شده از فیلم، فیلم The French Dispatch شباهت زیادی به فیلم The Grand Budapest Hotel، دیگر اثر این کارگردان دارد و به‌نظر می‌رسد که اتفاقات فیلم از نگاه چند گروه متفاوت جریان دارد که تمرکز آن ظاهرا روی شخصیت تیموتی شالامی است. در هر حال مشخص نیست که چگونه این داستان‌های متفاوت در فیلم قرار است با یکدیگر مرتبط شوند، اما به‌نظر می‌رسد که قرار است با یک فیلم کاملا وس اندرسونی‌ مواجه باشیم که حتی بسیاری اعتقاد دارند فیلم The French Dispatch می‌تواند نقطه اوج و پختگی این کارگردان خوش نام باشد. همچنین فیلم اعزام فرانسوی یکی از پر ستاره‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۲۰ است که قابل انتظار است بخش زیادی از این بازیگران تنها حضور کوتاهی در فیلم داشته باشند، اما چیزی که مشخص است بازار فیلم‌های پر ستاره این روزها بسیار داغ شده است.

بهترین فیلم های سینمایی سال 2020

Jungle Cruise

کارگردان: ژاومه کویت-سرا

بازیگران: دواین جانسون، امیلی بلانت، جک وایتهال، جسی پلمونس، ادگار رامیرز و پل جیاماتی

تاریخ اکران: ۲۴ ژوئیه ۲۰۲۰ (۳ مرداد ۱۳۹۹)

شاید خبر نداشته باشید که فیلم دزدان دریایی کارائیب براساس یک پارک تفریحی/آبی تولید شده بود و حال والت دیزنی در تلاش جدید خود به سراغ پارک تفریحی دیگر به‌نام جانگل کروز رفته است. فیلم Jungle Cruise یکی از بهترین فیلم های سینمایی سال 2020 را می‌توان ترکیبی از دو مجموعه دزدان دریایی کارائیب و جومانجی دانست که در تریلر منتشر شده شباهت‌های زیادی به این دو مجموعه داشته است که مشخصا یک طرف آن یک مجموعه دیزنی و در طرف دیگر یکی از فیلم‌های محبوب دواین جانسون است و این شباهت‌ها بدون شک اتفاقی نیست. این فیلم داستان فرانک، کاپیتان یک قایق در پارک تفریحی را دنبال می‌کند که به‌همراه لیلی و برادرش راهی یک ماجراجویی برای یافتن یک درخت جادویی با قدرت‌های فابخشی می‌شود که در این ماجراجویی آن‌ها باید با حیوانات وحشی و رقیبی آلمانی خود نیز مواجه شوند.

فیلم Jungle Cruise در ابتدا قرار بود در پاییز سال ۲۰۱۹ اکران شود، اما دیزنی در ادامه تصمیم گرفت تا این اثر را در تابستان سال ۲۰۲۰ اکران کند که ظاهرا آن‌ها امیدوار هستند تا فیلم جانگل کروز به یک مجموعه جدید و پر فروش درکنار فیلم Pirates of the Caribbean برای آن‌ها تبدیل شود. اگرچه تغییر تاریخ اکران و نمایش آن در تابستان نشان از اطمینان دیزنی دارد، اما حال باید دید که چه سرنوشتی در انتظار فیلم Jungle Cruise با بازی دواین جانسون امیلی بلانت در انتظار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا