گوناگون

بوستان نشاط از ضروریات شهر گرگان در حوزه بانوان است

به گزارش خبرنگار مهر، فائزه عبداللهی، شامگاه چهارشنبه در دومین جلسه کارگروه بانوان و خانواده گلستان که در استانداری برگزار شد افزود: تاکنون این امکان در استان گلستان فراهم نشده و این امر باعث شده تا زنان استان به ناچار در فضاهای محصور و نامطلوب به رفع نیازهای تفریحی و ورزشی خود بپردازند و یا ورزش را از سبد نیاز خود حذف کنند.

وی ادامه داد: از جمله موضوعات قابل توجه در ماده 230 ارتقای سلامت بانوان است و این امر جز با برنامه ریزی و هماهنگی در خصوص ارتقای نشاط بانوان محقق نمی شود.

وی گفت: در نظر داریم فضایی در پارک جنگلی النگدره به صورت طبیعی و در زمان های مشخص شده در اختصاص بانوان قرار بگیرد.

عبداللهی با بیان این که در روزهای آخر هفته و تعطیل استقبال عمومی از پارک جنگلی النگدره کم است افزود: این پارک با دارا بودن شرایط مورد نظر مثل وجود سرویس های بهداشتی در مسیر جاده، آب شرب و آسفالت و امکانات ایمنی مناسب امکان استفاده از آن را برای این قشر از جامعه کرده است.

وی ادامه داد: با انجام ورزش هایی مانند دوچرخه سواری، پیاده روی، دوهای استقامت و هم چنین فروش صنایع دستی و محصولات خانگی زنان می توان تا حد زیادی در سلامت روحی و جسمی زنان قدم برداشت.

وی با بیان این که شهردار گرگان و شورای این شهر نگاه ویژه ایی به بانوان دارند، خاطرنشان کرد: بسیار امیدوار هستیم این طرح حداقل در مرکز گلستان به اجرا در آید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا