گوناگون

بیش از 49 هزار خانوار روستایی در زنجان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند

81194826 5750001

به گزارش ایرنا، سیدسعید عسگریان روز دوشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: ایجاد زیر ساخت های لازم در روستاها از عوامل مهم ماندگاری و جلوگیری از مهاجرت های بی رویه روستاییان به مناطق شهری است.

وی یادآورشد: رشد گاز رسانی در همه شهرستانهای استان برابر برآورد شده است و امسال با برنامه ریزی های انجام شده این روند با شتاب مناسبی ادامه خواهد یافت.

عسگریان، از بهره مندی 5/46 درصد جمعیت روستاییان این استان از نعمت گاز طبیعی خبر داد و افزود: از 908 روستای استان، عملیات گاز رسانی به 86 روستا در دست اجرا و 279 روستا نیز در دست طراحی است.

وی، با اشاره به اینکه بودجه های اختصاص یافته برای اجرای طرح های گاز رسانی، ملی و منوط به دریافت تسهیلات لازم است، اظهار کرد: همکاری مسوولان استانی در راستای سرعت بخشیدن به دریافت تسهیلات تخصیصی اهمیت ویژه ای دارد.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با توجه به هزینه های بسیار بالای اجرای طرح های گاز رسانی، همکاری هر چه بیشتر روستاییان در واگذاری زمین مورد نیاز برای احداث ایستگاه های تقلیل فشار گاز و عبور دادن لوله های گاز از زمین های تعیین شده، زمینه بهتری را برای اجرای طرحهای گازرسانی و بهره مندی هرچه بیشتر روستاها از این نعمت الهی، فراهم می کند.

وی، اظهار کرد: امسال نیز با همت و عزم جهادی کارکنان این شرکت برای محرومیت زدایی و رشد و توسعه خطوط گاز به مناطق روستایی این استان اقدامات موثرتری انجام می شود.

596/7320

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا