گوناگون

بیش از 70 تن کالای اساسی در ورامین توزیع شد

81242806 5832212

حسن میرزایی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان کالای اساسی در قالب طرح رحمت و نمایشگاه ضیافت ماه مبارک رمضان بین شهروندان توزیع شده است .

وی افزود: در اجرای این طرح که از ابتدای ماه مبارک رمضان صورت گرفته بیش از 15 تن شکر، 40 تن برنج خارجی، 10 تن مرغ و 5 تن گوشت در بین شهروندان توزیع شده و توزیع این کالاها در قالب طرح رحمت در بیش از 80 فروشگاه منتخب کماکان ادامه دارد .

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین اظهار داشت: استقبال مناسب مردم از کالاهای عرضه شده در نمایشگاه طرح ضیافت و نیز فروشگاه های مجری طرح رحمت باعث شد که بازار مصرف شهرستان از آرامش کامل برخوردار شده و هیچ مشکلی در تأمین مایحتاج مردم در سطح ورامین به وجود نیامد.

میرزایی اظهار داشت: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، اصناف و بازرسان افتخاری با حضور مستمر در بازار مصرف نسبت به کنترل و نظارت برارائه خدمات و توزیع کالا بین مردم اقدام نموده و با متخلفین احتمالی برخورد قانونی صورت دهند.

وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف از جمله گرانفروشی، کم فروشی، عدم صدور فاکتور و عدم درج قیمت مراتب را با استفاده از سامانه 124 اطلاع رسانی نمایند .

تهرام/7254/ 699

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا