گوناگون

تابارس: ايتاليا رامي‌بريم و صعود مي‌کنيم

تيم‌هاي ملي اروگوئه و ايتاليا سه‌شنبه شب در آخرين دور از بازي‌‌هاي مرحله گروهي جام جهاني در شرايطي به مصاف هم مي‌روند که هر نتيجه‌اي جز پيروزي براي اروگوئه به منزله وداع با جام است. با اين حال اسکار تابارس شک ندارد که مردانش مي‌توانند به جمع 16 تيم برتر رقابت‌ها راه پيدا کنند.

به گزارش تسنيم، تابارس گفت: نمي‌ خواهم بابت اتفاقي که نمي‌شود آن را تغيير داد تاسف بخورم. تيم من نشان داده که توان تحميل شديد‌ترين فشار‌ها را دارد. مي‌دانيم کار سختي براي صعود داريم چون ايتاليا تنها با يک تساوي هم صعود مي‌کند اما با اين وجود به نظر من پيروزي برابر ايتاليا نتيجه‌اي دست يافتني است.

بازي دو تيم در ساعت 13 به وقت محلي در شهر ناتال برگزار مي‌شود که گرماي هواي در آن ساعت موجب نگراني ايتاليايي‌ها شده است. تابارس اما چندان نگران اين موضوع نيست.

وي عنوان کرد: هيچ چيز براي ما نسبت به بازي برابر انگليس عوض نشده است. انتظار يک بازي سخت را برابر ايتاليا داريم اما به پتانسيل خود آگاهيم.

از گروه D‌، گروه مرگ جام جهاني تاکنون کاستاريکا توانسته با کسب دو پيروزي متوالي صعودش را به مرحله يک هشتم نهايي قطعي کند آن هم در شرايطي که خوشبين‌ترين هوادار اين تيم هم در مصاف با بزرگاني همچون ايتاليا، اروگوئه و انگليس شانسي براي صعود آن قائل نبود.

تابارس درباره شگفتي‌ساز جام بيستم خاطرنشان کرد: کاستاريکا بدون شک استحقاق پيروزي‌هايي که کسب کرد را داشت، چه برابر ما،‌چه برابر ايتاليا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا