گوناگون

تاکید استانداری تهران بر ادامه طرح متروی تهران

81207513 5771591

ˈمحسن خوانساریˈ روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: اجرای پروژه متروی ورامین یکی از مهمترین طرح های ملی برای پیشرفت و توسعه منطقه محسوب می شود که متاسفانه اجرای آن به دلیل ناهماهنگی های به وجود آمده بارها متوقف شده است.

وی افزود: پیگیری های مجموعه فرمانداری شهرستان ورامین در مورد ادامه و تسریع این طرح موجب شد اجرای آن از شرکت راه آهن به شرکت مترو تحویل داده شود.

وی تصریح کرد: عدم هماهنگی شهرداری ورامین، شرکت مترو و برخی از پیمانکاران در اجرای طرح و رفع معارضین باعث شد که جلسه شورای ترافیک استان تهران در محل استانداری تشکیل و مسائل مربوط به اجرای طرح متروی شهرستان با حضور معاون استاندار تهران و مدیران کل استانی مورد ارزیابی قرار گیرد.

خوانساری بیان داشت: دفاع مسوولین ورامین از حق مردم این شهرستان که در شکل گیری انقلاب و تثبیت نظام جمهوری اسلامی سهم بسزایی داشته اند، باعث شد که مجموعه استانداری تهران با ادامه اجرای پروژه متروی ورامین با وضعیت موجود موافقت کند.

به گفته وی مسوولین شهرستان ورامین در این جلسه، پیشنهادی مبنی بر انتقال مترو در محدوده شهر ورامین به زیر زمین مطرح کردند که با نظر مساعد اعضای شورای ترافیک استان قرار شد این پیشنهاد در شورای عالی ترافیک نیز مطرح شود.

خوانساری تاکیدکرد: مردم ورامین به خطوط ریلی برای اتصال به شبکه متروی تهران نیاز دارند که یقینا با تایید و تاکید استانداری و شورای ترافیک تهران اجرای این طرح با سرعت و قدرت بیشتری ادامه خواهد یافت.

تهرام/7254/1724

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا