گوناگون

تجمع بزرگ عاشقان ولایت در ورامین برگزار می شود

حجت الاسلام سید محسن محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی(ع) اظهار داشت: حضرت علی(ع) نمونه کامل یک انسان برگزیده الهی است، از این رو مراسم بزرگداشت رهبر شیعیان و نخستین امام امت باید از ویژگی های خاصی برخوردار باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: شهرستان ورامین از دیرباز پرچمدار احیای ارزش های اسلامی و دینی بوده که تشییع نمادین حضرت زهرا(س) و برگزاری پرشور مجالس ولادت و شهادت ائمه اطهار(ع) نمونه ای از این مدعی است.

وی ادامه داد: علما و بزرگان کشور همواره بر لزوم تعظیم بر شعائر الهی و بزرگداشت شهادت ائمه معصومین(ع) تأکید فراوان داشته اند و از همه عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) خواسته اند که در روز شهادت با حضور در خیابان ها و معابر عمومی، اوج عشق و ارادت خود به ایشان را نشان دهند.

محمودی اضافه کرد: طی چند سال گذشته و در شهادت چندین معصوم(ع) نظیر امام جعفر صادق(ع) و حضرت زهرا(س) مردم ورامین با راه اندازی دسته جات عزاداری در خیابان، صحنه های بی نظیری از عشق و ارادت خود به اهل بیت(ع) را نشان داده اند اما باید توجه داشت که این دسته جات باید در شهادت همه ائمه معصومین(ع) حضور پیدا کنند.

امام جمعه موقت ورامین عنوان کرد: به همین منظور و با توجه به جایگاه و عظمت اولین امام شیعیان، در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، تجمع عاشقان ولایت برای اولین بار در سطح شهرستان ورامین برگزار می شود.

وی ادامه داد: این مراسم روز شنبه و همزمان با شهادت حضرت علی(ع) از ساعت 11 صبح در گلزار شهدای “سید فتح الله” ورامین آغاز و پس از برگزاری مراسم سخنرانی، مردم ولایتمدار ورامین با حضور در خیابان های شهرستان، در سوگ شهادت مولای متقیان به عزاداری می پردازند.

محمودی گفت: عزاداران ورامین با عبور از مسیر خیابان های 15 خرداد و مسجد جامع در مصلای صاحب الزمان(عج) ورامین اجتماع خواهند کرد و نماز جماعت را به امامت آیت الله محمودی امام جمعه و نماینده ولی فقیه اقامه می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا