گوناگون

تحول در نظام سلامت بحث مهم مردم

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه تحول در نظام سلامت بحث مهم مردم و شاهد تحولات بسیار خوبی در این زمینه هستیم و اثرات آن را در جامعه می‌بینیم، گفت: مسئولان باید زیرساخت‌ها را فراهم کنند تا با بهره‌برداری از ظرفیت‌های عظیم استان کرمان، وضعیت مردم نیز بهتر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی کویر، «حسن رحمانی» صبح امروز(پنج‌شنبه 17 مهرماه) در شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در کرمان با حضور مدیرعامل سازمان بیمه سلامت اظهار کرد: استان کرمان بیش از 3 میلیون نفر جمعیت و 23 شهرستان دارد.

وی افزود: در جنوب استان با وجود خدمات دولت‌های متعدد، محرومیت خاصی در بخش‌های مختلف بهداشت، فرهنگ و … داریم و جای کار بسیار وجود دارد.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان تصریح کرد: از سوی دیگر فرصت‌ها و مزیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف استان کرمان از جمله، کشاورزی، معدن و … وجود دارد و نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد.

رحمانی خاطرنشان کرد: مسئولان باید زیرساخت‌ها را فراهم کنند تا با بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها، وضعیت مردم نیز بهتر شود.

به گزارش ایسنا، «محمد جعفری» مدیرکل بیمه‌ی سلامت استان کرمان نیز در این جلسه گفت: این اداره‌کل یک میلیون و 816 هزار نفر را در استان کرمان تحت پوشش دارد و ماهانه قریب به 24 میلیارد تومان گردش مالی بین ما و موسسات درمانی وجود دارد و موجب دسترسی مالی بیمه‌شدگان می‌شود.

«امین فخر» معاون اداره‌کل تأمین اجتماعی استان کرمان نیز در این جلسه گفت: طرح تحول سلامت، اهمیت زیادی دارد و مهم‌ترین دستاورد این طرح این است که سلامت در اولویت نخست سیاستمداران قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: پایداری منابع یکی از مشکلات و مهم‌ترین دغدغه‌ی کارشناسان این حوزه است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا