گوناگون

تدابير امنيتي ويژه در ورزشگاه کورينتيانس

  تدابير شديد امنيتي کشور ميزبان با نزديک شدن به افتتاحيه جام جهاني به شعاع 10 کيلومتري ورزشگاه کورينتيانس محل افتتاحيه رقابت‌هاي جام جهاني رسيده است و از مرز اين شعاع تنها ماشين‌هاي مجوز دار و تأييد شده توسط فيفا مي‌توانند وارد شوند.

*در سطح شهر بالگردهاي ارتش و پليس برزيل نيز به حرکت درآمده و با تشديد شدن فضاي امنيتي، ماشين‌هاي پليس و ارتش نيز در هر سويي ديده مي‌شوند.

*هواي سائوپائولو مطلوب‌تر شده و با توقف بارش‌ها، هواي اين شهر نيز آفتابي شده است. دماي هوا در حال حاضر 23 درجه بالاي صفر است.

*تماشاگران برزيلي از ساعت 8 صبح به وقت محلي خود را به صورت پراکنده به ورزشگاه رسانده‌اند تا ضمن تماشاي مراسم افتتاحيه، ديدار اول جام جهاني که بين تيم‌هاي ملي برزيل و کرواسي برگزار مي‌شود را از نزديک تماشا کنند.

*بيشتر تماشاگراني که در سطح شهر ديده مي‌شوند را تماشاگراني از کشورهاي قاره آمريکا از جمله شيلي، اکوادور، بوليوي، کلمبيا، مکزيک و هندوراس تشکيل مي‌دهند. اين تعداد براي تماشاي مراسم افتتاحيه در حال ورود به ورزشگاه هستند.

*مراسم افتتاحيه امشب از ساعت 23:30 به وقت کشورمان آغاز مي‌شود و ديدار نخستين جام بيستم نيز از ساعت 30 دقيقه بامداد فردا آغاز خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا