گوناگون

تذکر به عدم اعمال تخفیف کارت‌بلیت‌های مدت‌دار

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران نسبت به توزیع و پاسخگویی مدیران شهری درخصوص اعمال تخفیف کارت‌های الکترونیک مدت‌دار اعتباری الکترونیک مدت‌دار مترو برای دانشجویان و دانش‌آموزان تذکر داد.

به گزارش ایسنا، ابوالفضل قناعتی در هفتاد و سومین جلسه علنی شورا ضمن انتقاد نسبت به نحوه توزیع نامناسب کارت‌های اعتباری الکترونیک مدت‌دار مترو و اتوبوس برای دانش‌آموزان گفت:‌ پیگیری ما نیز به عنوان نماینده مردم در این زمینه بی ‌نتیجه مانده است.

وی ادامه داد: متاسفانه شیوه ثبت نام و کیفیت توزیع کارت‌های الکترونیک مدت‌دار مترو و اتوبوس به شدت پایین است و همکاران من در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نه جواب سوالات را می‌دهند نه پاسخگوی سوالات ما به عنوان نماینده مردم هستند.

این عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به اینکه برای پیگیری این موضوع به دفتر تشکری هاشمی تماس گرفتم که گفتند تا 10 دقیقه دیگر با من تماس می‌گیرند، اظهار کرد: هنوز این ده دقیقه تمام نشده است و جای تاسف دارد که پس از گذشت دو ماه هنوز مشکل اعمال تخفیف برای کارت‌های الکترونیک مترو و اتوبوس برای دانش‌آموزان و دانشجویان حل نشده است.

قناعتی افزود:‌ همچنین اپراتور شرکت ثبت‌نام کننده اعلام می‌کند که شورا تخفیف‌ها را به ما اعلام نکرده در حالی که خلاف واقعیت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا