Mihanpostپیشنهاد سردبیرحوادثدیدنی هاعکس

ترسناکترین مکان های دنیا که حتی محلی‌ها هم از آن می ترسند + عکس

ترسناکترین مکان های دنیا در هر گوشه ای از این کره خاکی برای خود راز و رمز هایی دارند. به عبارتی دیگر در جهان سواحل، جنگل‌ ها و ساختمان‌ هایی وجود دارد که به دلیل متروک بودن آن و وجود داستان‌ های ترسناک خیلی ها دوست ندارند که به آنجا سفر کنند. برای مثال قلعه Good Hope در کیپ‌تاون به مدت 150 سال برده‌ ها را زندانی می‌کرد و داستان‌های بسیاری از شکنجه و اعدام در آن وجود دارد. در سال 2001 در یک وب‌سایت خبری آفریقای جنوبی مقاله‌ای منتشر شد که نشان داد افسران این قلعه از حضور در آنجا می‌ترسند زیرا دائما صدای فریاد، سروصدا و صدای پا می‌شوند. با هم در میهن پست سری میزنیم به ترسناکترین مکان های دنیا.

غار آکتون تونیچیل موکنال بلیز Actun Tunichil Muknal Cave : این غار یکی از ترسناکترین مکان های دنیا و در فاصله کوتاهی از شهر سَن ایگناسیو (San Ignacio) در کشور بلیز واقع شده و به عنوان بخشی از منطقه حفاظت شده طبیعی کوهستان تاپیر (Tapir Mountain Nature Reserve) شواهد بسیاری از تمدن مایا را در خود جای داده است. در بخشی از غار که به آن معبد گفته می شود مایاها انسان ها را قربانی می کرده اند زیرا بر این باور بودند که از این مکان می توانند به عالم مردگان وارد شوند.

ترسناکترین مکان های دنیا
غار آکتون تونیچیل موکنال بلیز Actun Tunichil Muknal Cave

محل دفن مومیایی های کابایان فیلیپین Burial place of the Kabayan Mummies : مومیایی های کابایان در سال های 1200 تا 1500 میلادی در این مکان دفن شده اند. به گفته افراد محلی ارواح این افراد هنوز هم در این مکان پرسه می زنند. اجساد این مردگان با استفاده از ترکیبات خاصی مومیایی شده است و با توجه به تلاش های صورت گرفته برای سرقت این مومیایی ها، از این مکان به شدت محافظت می شود.

ترسناکترین مکان های دنیا
محل دفن مومیایی های کابایان فیلیپین Burial place of the Kabayan Mummies

با این حال شاید از خود بپرسید که چه دلیلی دارد کسی یک مومیایی را به سرقت ببرد! یکی از کسانی که سعی کرده بود از این محل دزدی کند در جواب سوال ما گفت که وی این کار را حق خود می داند زیرا یکی از این مومیایی ها مطمعنا  متعلق به جد وی خواهد بود.

تپه صلیب ها در لیتوانی Hill of Crosses : تپه صلیب ها در کشور لیتوانی محل براافراشته شدن تعداد زیادی صلیب (جمعاً حدود 50.000) است. این تپه اگر چه ظاهری شبیه گورستان دارد اما در واقع گورستان نیست.

ترسناکترین مکان های دنیا
تپه صلیب ها در لیتوانی Hill of Crosses

با این حال باور عمومی مردم محلی بر این است که کسانی که در این محل صلیب بگذارند در زندگی خود کامیاب خواهند شد. نمی توان با قاطعیت گفت که چه کسی و در چه زمانی و به چه دلیلی اولین صلیب را در این منطقه برافراشته و تاکنون از راز این تپه رمز گشایی نشده است.

کاخ دادگستری پریش کلکیشو : این کاخ نیز در لیست ترسناکترین مکان های دنیا قرار گرفته است .در 28 نوامبر 1942 تونی جو هنری تنها زنی بود که در لوئیزیانا به‌ وسیله صندلی الکترونیکی کشته شد. او همسرش را از زندان فراری داده بود و به همراه هم از جوزف پی کالوی دزدی کرده، او را شکنجه داده و به قتل رساندند. آن‌ها جسد او را در علف‌زارهای بخش شرقی پریش کلکیشو پنهان کردند. هنری پس از سه محاکمه به مجازات مرگ رسید. او پیش از مرگ برای آخرین بار با همسرش صحبت کرد. او در لحظه مرگ آرام به نظر می‌رسید و تنها زمانی که سرش را جدا می‌کردند شکایت کرد.

ترسناکترین مکان های دنیا
کاخ دادگستری پریش کلکیشو

کارمندان و بازدیدکنندگان از این کاخ ادعا می‌کنند که روح او را می‌بینند. از علائم عجیب حضور او عبارت‌اند از مشکلات الکتریکی، بوی موی سوخته همراه با عطر ارزان‌قیمت، به کار افتادن ناگهانی وسایل، خاموش و روشن شدن چراغ‌ها و احساس اینکه کسی در حال نگریستن به شماست، حتی زمانی که کسی در اطراف نیست. حتی برخی معتقدند صدای زنی را از دور می‌شنوند، درها خودبه‌خود قفل می‌شوند و فریادهایی از راه‌پله‌ها به گوش می‌رسد.

موزه ملی مرکز هنر رینا سوفیا و دانشگاه کوردوا : موزه ملی مرکز هنر رینا سوفیا در قرن هفدهم به‌عنوان یک بیمارستان کار خود را آغاز کرد. در آن زمان بیماران توسط کشیش‌ها و دعاگران درمان می‌شدند. امروزه برخی از گردشگران ادعا می‌کنند که ارواح راهبه ها را در موزه می‌بینند برخی هم معتقدند صداهایی می‌شنوند که منبع مشخصی ندارد. گاهی اوقات آسانسورهای خالی حرکت می‌کنند بدون اینکه کسی دکمه آن‌ها را لمس کند.

ترسناکترین مکان های دنیا
موزه ملی مرکز هنر رینا سوفیا و دانشگاه کوردوا

اما این موزه تنها مکان ترسناک اسپانیا نیست. در دانشگاه کوردوا در بخش قدیمی‌تر یکی از ساختمان‌ ها ارواح دیده می‌شوند، ازجمله ارواح زنانی که حین زایمان از دنیا رفتند، معلمینی که در ساختمان مردند و روح سربازی که مزاحمین را به مرگ تهدید می‌کند.

بیمارستان هلینگلی Hellingly Hospital : پس از پر شدن تیمارستان هایوارد در سال 1930 تیمارستان ساسکس شرقی را افتتاح کردند. این تیمارستان بعدها بیمارستان هلینگلی نامیده شد و به دلیل استفاده از روش‌های درمانی ظالمانه شهرت یافت. بیماران این بیمارستان تحت درمان‌های شدید و دردناک قرار می‌گرفتند و اغلب به دلیل نبود امکانات بهداشتی یا قوانین سفت‌ و سخت از دنیا می‌رفتند.

ترسناکترین مکان های دنیا
بیمارستان هلینگلی Hellingly Hospital

این بیمارستان در سال 1994 متروک شد و به مکان ارواح تبدیل کشت. گزارشات حاکی از آن است که تجربه‌هایی ترسناکی مانند شنیدن صدای پا، صدای گریه، صدای فریاد ناشی از درد و حتی لغزش زمانی در این مکان رخ می‌دهد. این مکان سرانجام تخریب شد تا در آنجا آپارتمان ساخته شود و از آن زمان این ارواح هم ناپدید شدند.

قلعه آکرشوس Akershus Fortress : این قلعه قرون‌وسطایی در سال‌ های 1300 ساخته شد و شامل زندان، هال ضیافت، اتاق و حتی یک کلیسا است. گاهی اوقات این قلعه به‌عنوان زندان استفاده می‌شد. ازآنجایی‌که هفت فرد سلطنتی در محوطه این قلعه دفن شده‌اند بنابراین یکی از تسخیرشده‌ترین مکان‌های نروژ محسوب می‌شود. همچنین درباره سگی که از این مکان نگهبانی می‌کند نیز داستان‌هایی گفته می‌شود. گفته می‌شود سگ را زنده‌زنده دفن کردند تا هار شود که پس‌ازآن از بین رفت.

ترسناکترین مکان های دنیا
قلعه آکرشوس Akershus Fortress

دلیل این کار این بود که این سگ اهریمنی از این مکان محافظت کند. دقیقاً همین اتفاق هم رخ داد و هر بار که این سگ ظاهر می‌شد به سربازان محافظ حمله می‌کرد. چندین شاهد عینی که در قرن اخیر از این مکان دیدن کرده‌اند ادعا می‌کنند که روح یک زن با لباس بلند که صورت دارد را در این مکان دیده‌اند.

گورستان چاوچیلا پرو  Chauchilla Cemetery : گورستان چاوچیلا در 30 کیلومتری جنوب شهر نازکا (Nazca) در ساحل جنوبی پرو واقع شده است. این گورستان دسته جمعی در دهه 1920 کشف شد. محققان توانستند بقایای اجسادی با قدمت 700 سال را در این گورستان پیدا کنند. آخرین مراسم تدفینی که در این گورستان انجام گرفته در قرن 9 میلادی بوده است.

ترسناکترین مکان های دنیا
گورستان چاوچیلا پرو  Chauchilla Cemetery

گورستان چاوچیلا یک ویژگی منحصربفرد دارد و آن این است که مردگان این قبرستان برای رسیدن به آرامش در حالت خاصی قرار داده شده اند. تمامی اجساد در حالت چمباتمه قرار گرفته و لبخند خاصی بر صورت دارند. به لطف آب و هوای خشک کشور پرو این اجساد به مقدار زیادی دست نخورده باقی مانده اند.

مزرعه ارواح Quinta da Juncosa : این مزرعه ارواح در پنایل پرتقال یک خانه قدیمی است و در ردیف ترسناکترین مکان های دنیا قرار دارد که گفته می‌شود توسط بارون لاگس تسخیر شده است. این بارون به زنش شک کرده بود و سرانجام به این نتیجه رسید که همسرش به او خیانت می‌کند. بنابراین تصمیم گرفت که برای انتقام او را به اسب ببندد. او اسب را ترساند تا اسب بدود و همسرش را به دنبال خود بکشد. این زن براثر جراحات از دنیا رفت.

ترسناکترین مکان های دنیا
مزرعه ارواح Quinta da Juncosa

این بارون سپس متوجه شد که زنش بی‌گناه بود. او که به جنون رسیده بود کودکانش را به قتل رساند و خودکشی کرد. گفته می‌شود که روح این بارون در این منطقه دیده می‌شود. احتمالاً روح گناهکار او به او اجازه نمی‌دهد که به جهان دیگر برود. گفته می‌شود که روح همسرش نیز بر روی زمین دیده می‌شود و به آرامش نرسیده است.

کوه اورست : کوه اورست یکی از نمونه‌های پرشکوه طبیعت است. همچنین این مکان آرامگاه ابدی اندرو آروین است که در سال 1924 در راه رسیدن به قله از دنیا رفت، اما علاوه بر او افراد دیگری نیز در این مسیر از دنیا رفتند. اگر به این کوه بروید در راه قله با ارواح آروین و حدود 200 نفر دیگر مواجه می‌شوید. همچنین با جسد منجمد کوهنوردان مواجه خواهید شد. یکی از شاهدان مشاهده این اجساد در مسیر را همانند بودن در سردخانه می‌داند.

ترسناکترین مکان های دنیا
کوه اورست

یکی از داستان‌های غم‌انگیز درباره یک جسد ناشناخته است، که گفته می‌شود به سوانگ پالجور تعلق دارد، یک کوهنورد هندی که در سال ۱۹۹۶ و حین رفتن به قله جان خود را از دست داد. او به علت کفش‌های سبزرنگ کوهنوردی‌اش که در جسدش دیده می‌شود شهرت دارد. کوهنوردانی که از مسیر شمالی می‌روند با جسد او مواجه می‌شوند. در سال 2014 این جسد غیب شد اما در سال 2017 دوباره کشف شد.

پلابوهانراتو Pelabuhanratu : نیای رورو کیدال دختر شاه پرابو سیلوانجی و شاهزاده کادیتا در اندونزی بود. او پس از خودکشی از صخره و افتادن در اقیانوس که باعث غرق شدنش شد، پرنسس دریای جنوب نامیده می‌شود. طبق افسانه‌های دیگر او غرق نشد بلکه به الهه اقیانوس تبدیل گشت. گفته می‌شود کیدال این بخش از دریا را تسخیر کرده است. اگر کسی با لباس سبز (که رنگ موردعلاقه او بود) به این بخش از دریا برود کیدال او را به زیر آب برده و خفه می‌کند.

ترسناکترین مکان های دنیا
پلابوهانراتو Pelabuhanratu

همچنین گفته می‌شود کیدال اتاق 308 در هتل ساحل سامودرا در پلابوهانراتو را نیز تسخیر نموده است. گفته می‌شود که اولین رئیس‌جمهور اندونزی، سوکارنو، دستور داد تا این اتاق را خالی بگذارند تا روح او در آن ساکن باشد. این اتاق با لوازم سبزرنگ و پرتره‌هایی از او به معبد الهه دریای جنوب تبدیل شده است.

قصر دراگشلم Dragsholm Castle : یکی دیگر از مکان‌هایی که الهام‌بخش داستان‌های ترسناک است قصر دراگشلم زیلاند در دانمارک است. گفته می‌شود که در این قصر 100 ارواح وجود دارد. یکی از این ارواح یک فرد سلطنتی به نام جیمز هپورن، ارل چهارم بوثول است که به مدت پنج سال در این قصر زندانی بود و سرانجام در سال 1576 یا 1578 از دنیا رفت. زندانی انفرادی باعث شد که پیش از مرگ به جنون برسد. روح او درحالی‌که سوار بر اسب است در حیاط قصر دیده می‌شود.

ترسناکترین مکان های دنیا
قصر دراگشلم Dragsholm Castle

همچنین درباره ارواح یک زن سفیدپوش و یک زن سیاه‌پوش هم داستان‌هایی شنیده می‌شود. داستان زن سفیدپوش ترسناک‌تر است. او دختر یکی از صاحبین پیشین قصر بود که عاشق یک کشاورز فقیر شد، این مسئله در آن زمان غیرقابل‌پذیرش بود. پدر او آن‌قدر از این موضوع ناراحت بود که او را به قتل رساند و جسدش را در دیوار قصر پنهان نمود.

امروزه این زن سفیدپوش در این قصر دیده می‌شود زیرا نمی‌تواند از زندان ابدی‌ اش خارج شود. حتی گفته می‌شود در سال‌های 1930 طی بازسازی لوله‌های این قصر دیوارهای آن شکافته شد و اسکلتی با لباس سفید درون آن کشف شد.

جزیره مارها در برزیل Snake Island : جزیره ایلها دا کویمادا گرانده (Ilha da Queimada Grande) بدون شک خطرناک ترین جزیره در جهان است. جزیره مارها کاملاً از درخت پوشیده شده و با ساحلی سنگی به ارتفاع 200 متر ورود به آن بدون تجهیزات خاص غیر ممکن به نطر می رسد. این جزیره نیز جز ترسناکترین مکان های دنیا است.

ترسناکترین مکان های دنیا
جزیره مارها در برزیل Snake Island

این جزیره مکان زندگی انواع مختلفی از مارهای سمی است به طوری که در هر متر مربع از آن ۶ مار وجود دارد. سم این مارها بسیار کشنده است. بومیان محلی داستان های ترسناکی از مرگ انسان ها در این جزیره تعریف می کنند به همین دلیل مقامات محلی ورود افراد به آن را ممنوع کرده اند.

سینتو سالتوس Cinco Saltos : گفته می‌شود ارواحی که شهر سینتو سالتوس در ریو نگرا در آرژانتین تصرف کرده‌اند به جادوی سیاه مرتبط هستند. یکی از داستان‌ها این است که در دریاچه پلگرینی در نزدیکی باجو نگرا (جایی که محل کار جادوگران بود) یک کودک غرق شد. گفته می‌شود که روح این کودک هنوز در دریاچه دیده می‌شود. گردشگرانی که به شهر می‌روند ادعا دارند که صدای گریه یک کودک را می‌شوند اما نمی‌توانند منبع آن صدا را پیدا کنند.

ترسناکترین مکان های دنیا
سینتو سالتوس Cinco Saltos

برخی نیز درباره گروه‌هایی که با لباس‌های سیاه اعمال عجیب انجام می‌دهند صحبت می‌کنند درحالی‌که برخی دیگر ادعا می‌کنند که در آن منطقه سفینه فضایی مشاهده کرده‌اند. در سال 2009 جسد دست‌نخورده یک دختر در گورستان یافت شد. او از سال‌های 1930 هیچ‌گاه دفن‌نشده بود و جسدش تنها درون یک جعبه قرارگرفته بود. پس از اعلام عمومی این خبر عده‌ای عنوان کردند که اطراف گورستان جادوگر دیده‌اند.

پارک تفریحی تاکاکانونوما Takakanonuma : اگرچه ژاپن به دلیل وجود شمشیرهای سامورایی، فستیوال‌ها، غذاهای خوشمزه و تکنولوژی شهرت دارد، چیزهای ترسناک هم در آن دیده می‌شود. مانند کشتار دلفین‌ها و واقعه هستی فوکوشیما. گاهی اوقات حوادث طبیعی ترسناک هم در آنجا رخ می‌دهد مانند زلزله و سونامی.

در این سرزمین داستان‌های ترسناک هم شنیده می‌شود. یکی از این داستان‌ها درباره پارک تفریحی تاکاکانونوما در فوکوشیما است که پس از دو سال در سال‌های 1970 متروک شد. برخی شایعات عبارت‌اند از اینکه چند نفر جان خود را در آنجا از دست دادند و یا اینکه به دلیل موردتوجه قرار نگرفتن این پارک بلیت‌فروشی در آن متوقف شد.

ترسناکترین مکان های دنیا
پارک تفریحی تاکاکانونوما Takakanonuma

این پارک مجدداً در سال 1986 باز شد اما در سال 1999 تعطیل شد. اکنون این پارک در دل یک جنگل متروک قرار دارد. تمام تصاویر منتشرشده از این پارک آن را در دل مه غلیظ نشان می‌دهد درنتیجه ترسناک بودن آن را بیش‌ازپیش ثابت می‌کند. همچنین تصاویر نشان می‌دهد که رشد درختان وسایل بازی این پارک را بیش‌ازپیش در خود فرو برده است. عجیب‌ترین نکته درباره این پارک این است که ازلحاظ قانونی وجود ندارد زیرا در نقشه‌ها قید نشده و هیچ اطلاعات قانون و رسمی درباره آن وجود ندارد.

شهر مردگان روسیه City of the Dead : روستای (Dargavs) در اوستیای جنوبی (Northern Ossetia) روسیه محلی زیبا است که خانه هایی سنگی دارد اما در واقع این مکان یک گورستان بزرگ باستانی بوده است. در دخمه های این خانه های سنگی افراد مرده با لباس ها و وسایلشان دفن شده اند.

ترسناکترین مکان های دنیا
شهر مردگان روسیه City of the Dead

قبرستان قدیمی یهودیان Old Jewish Cemetery در جمهوری چک : نزدیک به چهار قرن ، بین سال های 1439 تا 1787، در قبرستان یهودیان مراسم خاکسپاری مردگان انجام شده است. در این قبرستان نسبتاً کوچک تقریبا 100 هزار نفر دفن شده اند اما تنها  12 هزار قبر در آن وجود دارد. مسئولین قبرستان روی قبرهای قبلی خاک ریخته و مرده دیگری را روی آن دفن کرده اند.

ترسناکترین مکان های دنیا
قبرستان قدیمی یهودیان Old Jewish Cemetery در جمهوری چک

در این میان در برخی از نقاط قبرستان بیش از 12 قبر روی هم قرار گرفته است. به مرور زمان این خاک های روی هم انباشته شده فرو ریخته و اجساد و سنگ قبرهای زیرین بیرون افتاده اند. سنگ قبرهای قدیمی به سنگ قبرهای جدیدتر فشار آورده و آن ها را کج کرده اند. در نتیجه نمای این قبرستان بسیار غیرطبیعی و البته ترسناک شده است.

جزیره هاشیما Hashima ژاپن : ساختمان های جزیره هاشیما قبلا محل سکونت کارگران معدن زغال سنگ بوده و در سال 1887 بنا شده اند. در سال 1959 این مکان یکی از شلوغ ترین مکان های زندگی در جهان شمرده می شد به طوری که این جزیره با خط ساحلی به طول تنها یک کیلومتر میزبان 5.259 نفر از کارگران ژاپنی بوده است.

ترسناکترین مکان های دنیا
جزیره هاشیما ژاپن Hashima

بنابراین سرانجام مقامات به این نتیجه رسیدند که استخراج زغال سنگ از این معدن صرفه اقتصادی ندارد در تنیجه معدن را در سال 1974 تعطیل کردند. خوابگاه های کارگران نیز به یکی از مکان های ترسناک جهان تبدیل شد.

بیمارستان نظامی متروکه بیلیتز- هِیلشتاتن آلمان Beelitz-Heilstätten : در دوران جنگ های اول و دوم جهانی این مکان توسط ارتش آلمان مورد استفاده قرار گرفته است. در سال 1916 آدولف هیتلر این بیمارستان را توسعه بخشید.

ترسناکترین مکان های دنیا
بیمارستان نظامی متروکه بیلیتز- هِیلشتاتن آلمان Beelitz-Heilstätten

این بینارستان که در لیست ترسناکترین مکان های دنیا نیز قرار دارد بعد از پایان جنگ جهانی دوم به اشغال نیروهای کمونیست درآمد و به بزرگترین بیمارستان روس ها در خارج از قلمرو شوروی تبدیل شد. این مجتمع شامل 60 ساختمان بوده و بسیاری از آن ها بعد از جنگ جهانی دوم مرمت شده اند. بقیه ساختمان های این مجتمع مهر و موم و تمامی پنجره ها با تخته مسدود شده اند.

جزیره عروسک ها در مکزیک The Island of Dolls : یک جزیره عجیب و متروکه در مکزیک وجود دارد که پر است از عروسک های ترسناک که از درخت ها آویزان شده اند. گفته می شود که در سال 1950 یک فرد ولگرد به نام جولین سانتانا باررا  Julián Santana Barrera شروع به جمع آوری عروسک های دور انداخته شده در میان زباله ها کرده و برای آرامش روح دختربچه ای که در آب های آن حوالی غرق شده بود آن ها را از درخت های جزیره آویزان کرده است.

ترسناکترین مکان های دنیا
جزیره عروسک ها در مکزیک The Island of Dolls

باررا خود نیز در سپتامبر 2011 در آب های این جزیره غرق شد و اکنون نیز بیش از 1000 عروسک در این جزیره متروکه وجود دارد.

جنگل خودکشی ژاپن Suicide Forest : جنگل خودکشی نام غیر رسمی جنگل آئوکیگاهارا  Aokigahara است که در جزیره هونشو (Honshu) ژاپن قرار دارد. این جنگل بدنام محل خودکشی افرادی است که از زندگی خود خسته شده اند. جنگل خودکشی جایگاه ویژه ای در افسانه های ژاپنی دارد و ژاپنی ها بر این عقیده اند که این مکان توسط ارواح و اجنه تسخیر شده است.

ترسناکترین مکان های دنیا
جنگل خودکشی ژاپن Suicide Forest

با این حال این جنگل بعد از پل گلدن گیت Golden Gate Bridge در سانفرانسیسکو معروف ترین مکان خودکشی در جهان به شمار می آید. بر در ورودی این جنگل نوشته شده:  زندگی شما هدیه با ارزش والدینتان است. به خانواده خود فکر کنید. رنج خود را تنهایی تحمل نکنید. با شماره 22-0110 تماس بگیرید.

مترو نیمه تمام سینسیناتی آمریکا Unfinished Cincinnati Subway : ساخت این ایستکاه مترو در سال 1884 آغاز شده بود. بعد از جنگ جهانی اول از نظر مقامات رسمی و به خاطر تغییرات جمعیتی ادامه احداث این ایستگاه ضرورت نداشت.

ترسناکترین مکان های دنیا
مترو نیمه تمام سینسیناتی آمریکا Unfinished Cincinnati Subway

در سال 1925پس از تکمیل نیمی از مسیر 16 کیلومتری ادامه احداث این ایستگاه کاملا متوقف شد. امروزه سالی دوبار گردشگران و علاقمندان اجازه می یابند که به دیدن این مکان متروکه بروند. تعداد بسیاری از افراد بی خانمان نیز در تونل های این ایستگاه متروکه زندگی می کنند.

بازار آکودسوا توگو Akodessewa market : این بازار اشیا و گیاهان جادویی در شهر لومه پایتخت توگو واقع شده است.مردم اهل توگو، غنا و نیجریه به آیین خاصی به نام وودوو (Voodoo) باور داشته و برای عروسک ها قدرت جادویی قائل هستند.

ترسناکترین مکان های دنیا
بازار آکودسوا توگو Akodessewa market

مجموعه اشیایی که در آکودِسِوا یافت می شود بسیار غیرمتعارف است. در این بازار از جمجمه یک گاو نر بزرگ گرفته تا سر خشک شده میمون، بوفالو و پلنگ و دیگر اقلام  جادویی را می توان یافت.

تابوت های معلق ساگادا فیلیپین Hanging Coffins of Sagada : روستای کوچک ساگادا در جزیره لوزون (Luzon) فیلیپین قرار دارد. این روستا یکی از ترسناک ترین مکان های کشور فیلیپین است و گردشگران می توانند بقایای منحصربفردی از روش های باستانی تدفین مردگان را در این محل ببینند.

ترسناکترین مکان های دنیا
تابوت های معلق ساگادا فیلیپین Hanging Coffins of Sagada

در این مکان تابون مردگان از صخره ها آویزان شده است. افراد محلی بر این باور بودند که هر چه تابوت فرد مرده بالاتر باشد روح او به بهشت نزدیک تر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا