گوناگون

تصادفات در محورهای مواصلاتی زنجان 7 کشته و مجروح برجای گذاشت

سرهنگ علی اصغر شیر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: صبح امروز در محور زنجان به قزوین واژگونی یک خودرو پژو یک کشته بر جا گذاشت.

وی علت وقوع این تصادف را عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه عنوان کرد.

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: ساعت 12 هم در محور زنجان به ابهر برخورد یک خودرو با پژو پارس سه نفر مجروح بر جای گذاشت و علت اصلی وقوع این تصادف هم عدم توجه به جلو بوده است.

سرهنگ شیر محمدی تاکید کرد: همچنین دیشب در محور زنجان به تبریز برخورد یک کامیون با خودرو پراید سه نفر مجروح بر جا گذاشت و علت اصلی این تصادف هم بی توجهی به جلو بوده است.

وی در ادامه به وضعیت محورهای مواصلاتی استان اشاره کردوگفت: با توجه به فصل تعطیلات ترافیک در محورهای مواصلاتی استان زنجان سنگین است.

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: تردد در محورهای زنجان به قزوین، زنجان به تبریز و زنجان به خرمدره بسیار سنگین است و تردد در این محورها به کندی صورت می گیرد.

سرهنگ شیر محمدی به رانندگان توصیه کرد با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی امنیت جانی خود و دیگران را تضمین کنند.

وی به برخورد پلیس راه با رانندگان خاطی اشاره کرد و افزود: با توجه به اهمیت سلامت مسافران با افرادی که قوانین را زیر پا بگذارند پلیس راه با آنها برخورد جدی خواهد کرد.

رئیس پلیس راه استان زنجان تاکید کرد: متاسفانه رانندگان صبر لازم را سر لوحه کار خود قرار نمی دهند و این امر باعث وقوع تصادف و پشیمانی برای یک عمر می شود.

سرهنگ شیر محمدی افزود: متاسفانه 70 درصد از وقوع تصادفات در این مدت در استان به علت خستگی و خواب آلودگی بوده است بنابراین رانندگان به محض خستگی از رانندگی دست بکشند چرا که عدم توجه به این امر مهم عامل تصادف را تشدید می کند.

وی تصریح کرد: با توجه به شروع سفرهای تابستانی رانندگان با اعتیاط رانندگی کنندو با رعایت قوانین مقررات راهنمایی و رانندگی سفر خوبی را داشته باشند.


 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا