گوناگون

تعداد خوردوهای تاکسی بی سیم قزوین به 200دستگاه افزایش می یابد

81188125 5737609

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین،ˈعلی محمدحسینیˈ افزود: شهروندان قزوینی در ساعات مختلف شبانه روز می توانند با برقراری تماس با شماره تلفن133 از خدمات تاکسی بی سیم قزوین برای ترددهای درون شهری و بین شهری استفاده کنند.

وی ادامه داد: خودروهای تاکسی بی سیم در 12 ایستگاه سطح شهر قزوین مستقر بوده و در صورت تماس شهروندان، تاکسی درخواستی آنان از نزدیک ترین ایستگاه محل سکونت متقاضی برای جابجایی اعزام می شود.

محمد حسینی با اشاره به فعالیت 20 نفر از بانوان در تاکسی بی سیم به عنوان راننده افزود: این اقدام برای رفاه حال بانوان مسافر انجام می شود.

معاون برنامه ریزی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با بیان اینکه 20 نفر خانم و 80 نفر آقا در تاکسی بی سیم مشغول فعالیت هستند، افزود: 9 نفر نیز به عنوان اپراتور در ساعات مختلف شبانه روز و در سه شیفت کاری در تاکسی بی سیم قزوین آماده ارایه خدمات به شهروندان قزوینی هستند.

معاون برنامه ریزی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین یادآور شد: از شهروندان تقاضا می شود برای ترددهای خود به ویژه شب هنگام از تاکسی های زیر نظارت سازمان تاکسیرانی استفاده کنند زیرا این سازمان با بکارگیری رانندگان امین، امنیت مسافرت آنان را تامین می کند.

چهار هزار و 988 تاکسی در قزوین به شهروندان خدمات ارایه می کنند.

7389/ 614

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا