گوناگون

تغییرساعت کار برخی بانک های خصوصی در ماه رمضان

81228306 5807598

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، پس از اعلام محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت مبنی بر عدم تغییر ساعت کاری دستگاه های دولتی، بانک مرکزی نیز با صدور اطلاعیه ای ساعت کاری بانک های دولتی در ماه مبارک رمضان را بدون تغییر اعلام کرد.

برهمین اساس، بانک های دولتی با آغاز ماه مبارک رمضان همانند سایر ماه ها از ساعت 7:30 تا 15:30 دقیقه به مشتریان خود خدمات بانکی ارایه می دهند.

اما برخی از بانک های خصوصی که بانک مرکزی تکلیفی برای ساعت کاری شعب آنها در ماه مبارک رمضان تعیین نکرده بود اقدام به تغییر ساعت کاری و تعیین آغاز و پایان فعالیت شعب در سامانه های خود کرده اند.

** بانک اقتصاد نوین

برهمین اساس بانک اقتصاد نوین اعلام کرد: ساعت کار تمام شعب این بانک در سراسر کشور و دفاتر بانکداری شرکتی برای ارایه خدمت به مشتریان در ماه مبارک رمضان در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 و 30 دقیقه تا 15 خواهد بود.

همچنین شعب بانک اقتصادنوین در ماه مبارک رمضان در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح تا 13 آماده ارایه خدمت به مشتریان هستند.

ساعت کار شعب بانک اقتصاد نوین از روز یکشنبه 8 تیر ماه مصادف با اول رمضان تغییر کرد.

همچنین، ساعت کار شعب بانک اقتصاد نوین در شب های قدر 9 صبح خواهد بود.

** بانک ملت

بانک ملت نیز با تغییر ساعت کاری خود در ماه مبارک رمضان اعلام کرد: شعب بانک ملت در تهران، در ماه مبارک رمضان روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح تا 14 و 30 دقیقه عصر و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 و 30 دقیقه تا 13 و 30 دقیقه انواع خدمات بانکی را به مشتریان ارائه خواهند کرد.

براساس این گزارش، ساعت کاری ادارات کل بانک ملت در ماه مبارک رمضان نیز، در تهران روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا 16 و 15 دقیقه عصر و در روزهای پنجشنبه به صورت کشیک و از ساعت 8 صبح در نظر گرفته شده است.

همچنین شعب بانک ملت در شهرستان ها در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا 14 عصر و در روزهای پنج شنبه از ساعت 8 صبح تا 13 انواع خدمات بانکی را به مشتریان ارائه خواهند داد.

همچنین کار تمام واحدهای بانک در روزهای پس از لیالی قدر ماه مبارک رمضان، با یک ساعت تاخیر شروع خواهد شد.

** بانک پارسیان

بانک پارسیان نیز از دیگر بانک های خصوصی است که تغییراتی را در ساعات فعالیت شعب خود داده است.

برهمین اساس تمام شعب بانک پارسیان در تهران و شهرستان ها، در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح تا 15 بعدازظهر و در روز پنجشنبه از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح تا 13 بعدازظهر تمام خدمات بانکی را به مشتریان گرانقدر ارایه می دهند.

همچنین واحدهای ستادی بانک پارسیان در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا 14 و 30 دقیقه بعدازظهر و در روز پنجشنبه از ساعت 8 صبح تا 12 و 30 دقیقه بعدازظهر آماده پاسخگویی به مشتریان است.

** بانک سامان

بانک سامان از دیگر بانک هایی است که با تغییرات ساعت کاری درماه مبارک رمضان همراه شده است.

برهمین اساس این بانک اعلام کرده است: ساعت کاری شعب در استان های تهران، فارس، اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، قم و البرز به صورت یکسره از ساعت 8.30 تا 16 خواهد بود. این شعب در روزهای پنجشنبه از ساعت 8.30 تا 13 فعال هستند. شعب هایپر استار تهران در این مدت از ساعت 8.30 تا 18 و در روزهای پنجشنبه تا ساعت 13 ارایه خدمت می کند.

شعبه های سایر شهرستان ها و مناطق آزاد اروند نیز در این ماه، هر روز از ساعت 8 تا 14 و در باجه عصر از ساعت 17 تا 19آماده ارایه خدمت است.

ساعت کاری شعب بانک در مناطق آزاد قشم و کیش نیز براساس دستورالعمل سازمان مناطق آزاد مربوطه تعیین می شود.

مراکز خدمات مشتریان مستقر در مراکز تجاری زیتون اهواز، امام علی اصفهان و درگهان قشم نیز در ماه مبارک رمضان از ساعت 8.30 تا 16 و روزهای پنجشنبه تا ساعت 13 آماده ارایه خدمات هستند. همچنین مراکز خدمات مشتریان سیتی سنتر اصفهان، علاء الدین، بازار سنتی ستارخان، گلدیس و پاساژ پردیس در ماه رمضان از ساعت 9 تا 17.30 و روزهای پنجشنبه تا ساعت 13 آماده ارایه خدمات هستند.

این گزارش حاکی است شعبه فرودگاه امام خمینی(ره)، واحدCIP و باجه فروش ارز مسافرتی نقطه صفر مرزی فرودگاه امام خمینی (ره) نیز همانند دیگر ایام سال، به صورت 24 ساعته در خدمت هموطنان است.

بانک تجارت که در سال های گذشته و در راستای اجرای اصل 44 به جمع بانک های خصوصی کشور پیوسته نیز ساعت کار شعب و واحدهای ارزی و ستادی خود را برای ارائه خدمات به مشتریان در ایام ماه مبارک رمضان 30 دقیقه دیرتر از ساعت کار معمول اعلام کرده است.

** بانک حکمت ایرانیان

بانک حکمت ایرانیان شروع فعالیت روزانه شعب این بانک را در ماه مبارک رمضان از تاریخ هشتم تیرماه از ساعت 8.30 تا 13.30 و برای کارکنان از ساعت 8.00 تا 14 اعلام کرد. همچنین ساعت شروع به کار شعبی که دارای باجه می باشند از ساعت 8.30 تا 15.30 است.

ضمنا ساعت شروع به کار پنجشنبه های شعب بانک حکمت ایرانیان از ساعت 8.30 تا 13.00 و برای کارکنان از ساعت 8.00 الی 13.30 می باشد.

** بانک سینا

بانک سینا در ایام ماه مبارک رمضان نیز ساعات کار اداری واحدهای ستادی و شعب تهران و مدیریت های مناطق بانک سینا در ایام ماه مبارک رمضان اعلام شد.

بنا به گزارش روابط عمومی بانک سینا، ساعات شروع و خاتمه کار واحدهای ستادی این بانک روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 تای 15 خواهد بود.

همچنین ساعات شروع و خاتمه کار مدیریت های مناطق و شعب تهران روزهای شنبه تا چهارشنبه از 8 تا 15 (پاسخگویی به مشتریان 8 تا 14:30) و روزهای پنجشنبه از 8 تا 13(پاسخگویی به مشتریان 8 تا 12:30) تعیین شده است.

بنابه همین گزارش ساعات شروع و خاتمه کار مدیریت های مناطق و شعب شهرستان روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 تا 13:30 (پاسخگویی به مشتریان 8 تا 13:00) و روزهای پنجشنبه از ساعت 8 تا 13(پاسخگویی به مشتریان 8 الی 12:30) خواهد بود.

زمان شروع به کار تمام واحدها در روزهای بعد از لیالی قدر ساعت 9 تعیین و اعلام شده است.

** بانک دی

بانک دی نیز اعلام کرد: ساعت کاری شعب بانک دی از روز شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 تا 15 و روز پنجشنبه از ساعت 8 تا 13 خواهد بود.

همچنین ساعت کار شعب در شب های قدر به شرح زیر تغییر می کند؛ پنجشنبه 26 تیرماه از ساعت 9 تا 13:30 و دوشنبه 30 تیرماه از ساعت 9 تا 15:30است.

** برخی بانک های خصوصی ساعت کاری را تغییر ندادند

اما در این میان برخی از بانک های خصوصی همانند آینده، صادرات، پاسارگاد، شهر و کارآفرین نیز هیچ تغییری را در ساعات کاری خود نداده اند و طبق روال معمول فعالیت می کنند.

البته بانک آینده اعلام کرده است ، ساعات آغاز به کار در روزهای پس از شب های قدر برای شعب و ادارات مرکزی از ساعت 7:30 به ساعت 8:30 تغییر می یابد.

اقتصام(5)9141**1558

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا