گوناگون

تغییر قیمت‎ اجناس ناشی از ضعف بازرسی‌ است

استاندار چهارمحال و بختیاری تغییر قیمت‎ اجناس در استان را ناشی از ضعف در بازرسی‌ها دانست و بر لزوم تشدید نظارت بر نرخ‌گذاری در راستای ثبات قیمت‎ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه چهارمحال و بختیاری، قاسم سلیمانی‌دشتکی در نشست کمیسیون تنظیم بازار استان با بیان اینکه قیمت برخی اجناس به ویژه در بخش میوه و تره‌بار در سطح بازار متفاوت است، افزود: تغییر قیمت‎ها ناشی از ضعف در بازرسی‌هاست.

وی اظهارکرد: در راستای نظارت بیشتر بر قیمت میوه باید بحث نرخ‌گذاری میوه از طریق سازمان میادین شهرداری، جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت پیگیری شود.

سلیمانی با بیان اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری و اداره کل تعزیرات حکومتی استان باید در این زمینه بازرسی‌ها را افزایش دهند، گفت: وضعیت بازار استان در شرایط نامطلوبی قرار ندارد و با کمی نظارت بیشتر بهبود خواهد یافت.

وی با اشاره به مشکلات دامداران در بحث قیمت شیر، تصریح کرد: باتوجه به عدم خرید شیر خام به قیمت واقعی از دامداران توسط کارخانه‎های محصولات لبنی باید این امر در دستور کار جهادکشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و معاونت برنامه‌ریزی استانداری قرارگیرد.

سلیمانی خاطر نشان کرد: براساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار کشور خرید و ذخیره‌سازی میوه نوروز امسال به سازمان تعاونی روستایی واگذار شد.

به گزارش ایسنا، در راستای کمک به تنظیم بازار، به زودی فروشگاه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی از سوی تعاونی روستایی در شهرها راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا