گوناگون

تلاش جهادی در راستای کار آمدی و اقتدار تأثیرگذار است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی دولتی صبح پنجشنبه در در جمع اصناف و بازاریان استان  به نقش حساس اصناف و بازاریان در تحقق امنیت اجتماعی پایدار اشاره کرد و گفت: همه اقشار مردم باید در مقابل امنیت احساس تکلیف کنند.

وی تصریح کرد: مشارکت همه اقشار مردم بایستی با یکدلی و همراهی با پلیس مظاهر و نمادهای نیک و رفتارهای قانونمند را جایگزین بی قانونی کرد و قانونمندی و مردم داری از مولفه های تحقق امنیت اجتماعی پایدار در یک جامعه است و پلیس با اتکا به رویکرد جامعه محوری خود به دنبال دست یافتن به مشارکت  واعتماد مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی در جامعه است.

فرمانده انتظامی ایلام تصریح کرد: پویایی و شکوفایی در کشور بستگی به وجود امنیت دارد و امنیت هر کشور در گرو مشارکت حداکثری مردم و احترام به قانون است.

وی داشتن رهبری هوشمند و مردمی بودن را دو ویژگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواند و گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون کشور با تکیه بر این دو ویژگی مهم بحران های زیادی پشت سر گذاشته است.

سردار دولتی با تأکید بر اینکه اقتدار متکی ظلم و زور نمی تواند پایدار باشد اظهار داشت: اعتقاد داریم اقتدار پلیس زمانی پایدار خواهد ماند که با مردم و برای مردم باشد.

این مسئول گفت: تلاش جهادی در راستای کار آمدی و اقتدار تأثیر گذار است و نیروی انتظامی مصمم است با تلاش زیاد کار آمدی خود را به اثبات رسانده و مایه اقتدار کشور باشد.

وی عنوان کرد: اقتدار زمانی پایدار است که با مردم و برای آن ها باشد و تمام تلاش پلیس برای حفظ امنیت و آرامش مردم است.

وی وظیفه پلیس را حاکم کردن نظم و انضباط اجتماعی در جامعه خواند و گفت: این شعار که از شعار سال الگو گرفته شده است می تواند حرکت جدیدی را در نیروی انتظامی ایجاد کند.

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا