گوناگون

تنها راه نجات کشور از مشکلات اقتصادی ایجاد زمینه کارآفرینی است

81205432 5768224

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈجاسم جادریˈ روز سه شنبه در نهمین جشنواره تقدیر از کارآفرینان برتر هرمزگان، با بیان اینکه کارآفرینی موتور و محور توسعه است، اظهار داشت: کشوری در مسیر رشد و توسعه گام برخواهد داشت که کارآفرینی همراه با ابتکار و خلاقیت داشته باشد.

وی با اعلام حمایت از طرحهای خلاقانه ای که موجب ایجاد اشتغالزایی در هرمزگان شوند، تصریح کرد: سرمایه گذاران و کارآفرینان هرمزگانی باید از فرصت تسهیلات صندوق توسعه ملی بیشتر استفاده کنند.

جادری ابراز داشت: سال گذشته سرمایه گذران بخش خصوصی در هرمزگان تنها حدود 90 میلیارد ریال از تسهیلات صندوق توسعه ملی استفاده کردند که این مساله باید آسیب شناسی شود که چرا با وجود این همه امکانات و ظرفیت فراوان برای سرمایه گذاری، سقف استفاده از تسهیلات مذکور کم بوده است.

نماینده عالی دولت در هرمزگان از عزم جدی دولت تدبیر و امید برای توسعه متوازن شرق و غرب استان خبر داد و بیان داشت: هرمزگان استانی سرشاز از ظرفیت های بسیار ویژه و منحصر به فرد است که باید با تمام توان برای بهره مندی و توسعه هر چه بیشتر این ظرفیتها تلاش کرد.

در این مراسم به همراه کارآفرینان برتر از خبرگزاری جمهوری اسلامی به دلیل پوشش مناسب اخبار حوزه کار و تعاون نیز تقدیر شد و لوح سپاسی به رسم یاد بود به ˈخلیل تنیدهˈ مدیر این خبرگزاری در هرمزگان اهدا شد.ک/3

7198/668

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا