گوناگون

توزیع 2200 بن خرید به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد ارومیه آغاز شد

81221458 5795938

شهریار حسین زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بن های خرید، یک میلیون ریالی هستند که با همراهی و مشارکت خیرین برای تامین مایحتاج خانواده های نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ارومیه تهیه شده اند.

وی اضافه کرد: برای این امر خداپسندانه در مجموع دو میلیارد و 200 میلیون ریال از سوی خیرین و کمیته امداد امام خمینی (ره) هزینه شده است.

وی اظهار کرد: در قالب این طرح، برای خانواده های یک نفره یک میلیون ریال، خانواده های دو نفره دو میلیون ریال و برای خانواده های سه نفره و بیشتر، سه میلیون ریال بن خرید اعطا می شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ارومیه ادامه داد: صاحبان این بن ها می توانند تا پایان ماه مبارک رمضان با مراجعه به فروشگاههای تعیین شده، کالاهای دلخواه خود را به صورت رایگان تامین کنند.

حسین زاده با قدردانی از همراهی خیرین در اجرای این طرح اظهار امیدواری کرد که مردم نوع دوست استان نیز در این خصوص همراهی داشته باشند تا کمیته امداد امام خمینی (ره) بتواند بیش از پیش به نیازمندان کمک کند.

کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان از جایگاه ویژه ای در بین مسلمانان برخوردار است.

علاوه بر ارائه کمک های موردی، طرح هایی نظیر اکرام ایتام و اطعام نیازمندان نیز در این ماه به صورت گسترده در آذربایجان غربی و ارومیه به اجرا درمی آید.

8137/581

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا